Mammatrollet - februar baby. Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg lurer på når dere syntes det er passende og teste? Jeg hadde EL den 25-26 Juni. Har IKM den 11.06.09. Jeg var til legen i dag og tok noen tester for svimmelhet og kvalme og da tok de en graviditetstest sånn for sikkerhetens skyld. Jeg sa ikke noe om at vi var prøvere og håpet at vi skulle klare og få flere barn. Men de tok jo bare en vanlig test som lignet veldig på billig testene, og da blir det vel for tidlig og kunne konstantere det at jeg ikke er gravid. Jeg testet for morro skyld for 2 dager siden da jeg fikk mine billig tester men den var blenda. Hva tror dere, har jeg fortsatt en sjangs på og være gravid denne mnd? Jeg tror det men fint om noen gidder og svare!!
2010 Mammaen Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei, har selv ikm den 12. juni. Vet ikke om jeg kommer til å teste før ikm, men tenker tidligst 3 dager før ikm. Så for din del ville jeg ventet til tidligst mandag, og helst en eller et par dager etter det. Og ja, det er normalt sett for tidlig å teste både for to dager siden og i idag, så du kan helt klart være gravid! Lykke til!
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk for svar. Håper at det har blitt noe nå. Har barn fra før men ønsker en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå