Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+0 i dag. Trener fortsatt spinning x 3 per uke, og 1 økt med styrketrening. Sykler eller går til/fra jobb (siste dag i morgen da). Føler at det går fint å være aktiv, men lurer på når/om man bør trappe ned litt før fødselen? Kan jo ikke være helt utslitt når fødselen starter, men kan heller ikke tenke meg å vagge rundt i 3 uker uten å trene litt. Det kan jo bli 5 uker også, for den saks skyld.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at kroppen din sier ifra når det er nok:)

Jeg ville fortsatt med jevnlig aktivitet, kanskje droppa styrken, men hvertfall drevet med litt kondisjonstrening. Det er da bare deilig så lenge kroppen din liker det!

Om du får vondt, blir utslitt eller noe, så kan du heller roe ned da?

Skrevet

Hvis du er i form til å trene så ville jeg fortsatt med det så lenge du har overskudd. Hvis du merker at du er helt utslitt resten av dagen når du har trent så burde du kanskje trappe ned eller ta det littt roligere når du er på trening. Du merker det fort på kroppen når det blir for mye.

Skrevet

Tenk deg at du ikke skal trene hardere enn at du orker en fødsel, selv om du akkurat har trent. Pass på å alltid ha litt i reserve. Ellers ingen grunn til å legge seg ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...