Let's hear it for the boys! Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nå kastet opp tre ganger i dag, og de to siste gangene har det kommet en liten teskje med rødt blod. Leste at rødt blod kommer fra spiserøret, svart blod fra magesekken. Siden jeg har veldig vondt i halsen og sliter med å svelge, så tror jeg at jeg har et sprukket kar nedi der. Men nå leste jeg på nettet at jeg burde kontakte lege hvis det kommer blod i oppkastet. Er det virkelig nødvendig?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor det? Et sprukket kar er jo ikke farlig! Eller?
trillelille Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg opplevde det samme. Ringte legen, men de sa det var fordi jeg ble sår i halsen, de ville ikke se på det eller noe. Men hvis du er bekymret kan du jo ringe og høre? Spis litt is, det hjalp veldig for meg
Piken på landet Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Når du kaster opp så pass hyppig, så er det ikke unormalt at en blir sår eller sprekker noen kar i halsen. Samme skjedde med meg nylig, men det var pga kraftig hoste. Så jeg hostet opp blodig slim (hærlig...) Det gav seg etter et par dager. Så lenge det er friskt blod og ikke de store mengdene, så hadde ikke jeg ringt legen. Men viss det ikke gir seg i løpet av et par dager, eller øker i mengde så hadde jeg tatt en telefon. God bedring, håper kvalmen gir seg snart :-)
Mamma med to søte små Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Ville tatt en telefon til legen hadde jeg vært deg.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Ville tatt en telefon til legen, men litt blod i oppkast er ikke unormalt...
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 Nå har jeg altså kastet opp fem ganger i dag. Det blir bare verre og verre. Var ikke blod i siste oppkastet, men dette kan da umulig være sunt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå