Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Da er det bare til å prøve;-) Noen andre som har erfaringer rundt dette med spiral og sånn?
ups..nummer4 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei !! Jeg har ikke erfaring, men jeg har spiral som jeg skal ta ut 15. juni !! Vi har bestemt oss prøve fra august/ september Veldig spent på det
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Masse lykke til =) Her satt spira på første forsøk etter uttak av hormonspiral! Mistet dessverre da
vårspiren Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg tok ut spiralen forrige måned. Enn så lenge har det ikke skjedd noe. Men Gyn. sa at jeg kunne bli gravid med en gang etter å ha tatt ut hormonspiral. På en annen side skulle jeg ikke bli bekymret om det tok noen måneder heller. Veldig individuelt.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Så spennende ! Jeg tok ut min hormonspiral i begynnelsen av mai Håper på å bli gravid fort, fort, fort hehe.. Er usikker på om jeg har hatt EL etter spiralen ble tatt ut da.. har ikke testet etter den.. Men håper den er på plass
klar for 3? Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Vet det er mange som blir gravid fort etter at de tar ut spiralen, men jeg brukte 6 pp før den satt. Bare slik at dere er forberedt på at det kan ta tid for noen. Lykke til:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 hei:-) jeg tok ut min spiral 29 mai og venter spent og håper det ikke tar lange tiden til jeg blir gravid:-) har forresten allerede opblåst mage,kvalme,og murringer i underlivet,men skjønner det er for tidlig.men håper uansett.sist jeg ble gravid var det nesten nok å se på en herretruse:-D vi får krysse fingrene og håper det skjer noe snart:-) lykke til:-)
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2009 Takk for svar:) Har faktisk fått blødning i dag;) Så nå får vi krysse fingrene:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå