Gå til innhold

Har jeg en SA?

Panda'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i dag eller i morgen. Testet i går, den var da negativ men tenkte det var litt tidlig å teste. Jeg har denne perioden hatt voksende pupper, reagert på lukter, hatt stikkinger i magen, og mye annet som jeg har hatt de 2 andre gangene jeg har vært gravid. Så jeg tror jeg er det. Men i går kom det brun klumpete utflod, og i dag morges slim med litt blod i. Utover dagen har jeg blødd friskt blod med noen koagler. Har kommet ca. 2 spiseskjeer i bindet, men når jeg er på do renner det ut en del blod med litt koagler. Har de siste 2 dagene hatt ganske vondt i korsryggen (aldri pleid det verken ved mens eller graviditet). Har også forkjølelse og feber. (mulig halsbetennelse). Har ikke hatt noe særlig vondt i magen, kun litt menssmerter tidlig i dag. Og ikke hatt så mye vondt i korsryggen i dag. Men det fortsetter å blø... Er så utrolig lei meg.... Har grått masse i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det slik du har det flere ganger og det trenger ikke bety at du har en SA. Etter eggløsning øker hormonmengden i kroppen for at livmoren skal gjøre seg klar til at egget fester seg. Dette gir ømme pupper og andre symptomer som kan minne om graviditet. Det at du begynte å blø kan bety at du enten har fått mensen, men det kan bety at egget ble befruktet men ikke klarte å feste seg. Det betyr dermed ikke at det er en SA. Jeg synes det er trist at du bruker tid på å være lei deg over dette når du begynte å blø rundt IKM. Det gjør det bare verre å gjøre ting tristere enn det trenger å være. Prøv å ikke grav deg ned i dette, men sats friskt på en ny syklus. Jeg forstår godt hvordan du har det. Sist syklus var jeg bombesikker på at jeg gravid, og ble kjempe skuffet over at mensen kom. Men sånn er det nå en gang........

Skrevet

Takk skal du ha. Men jeg vet hvilke symptomer jeg pleier å ha før mens og hvilke jeg har når jeg er gravid. Skal ringe legen i morgen og finne ut hva som har skjedd. Må sjekke om jeg har halsbetennelse uansett.

Skrevet

Du kjenner selvfølgelig din egen kropp best. Vi kan jo ikke annet enn å dele erfaringer. Håper du får svar hos legen. Lykke til!!

Skrevet

Da har jeg vært hos en vikarlege... Han var skikkelig kald og bare sa det rutinemessige. At det er ikke noe man kan gjøre. Hvis jeg fortsetter å blø lenge må de utføre utskrapning. Han sa ikke ett trøstende ord, eller spurte hvordan det gikk.. Tok blodprøve for å se hCG-nivået, og får svar til mandag. Så da får jeg bare vente... Håper at det bare er vanlig mensen, men vil gjerne vite det hvis jeg har mistet.. Jeg hadde så mange graviditetssymptomer, og de stoppet opp samtidig med korsryggsmertene satte i gang (som gjorde at jeg ikke klarte å sitte eller ligge eller sove til tider..) Nå har jeg blødd mye og det er en del klumper.

Skrevet

Hei.

har fulgt deg inne på bli gravid også.

Om du har mistet så er jo et veldig synd, men når du er på IKM i dag eller i morgen synes jeg det er rart at du skal ha så store smerter og klumper. Dette kommer vel egentlig ikke før om noen uker i så fall.

Om du har feber og halsbettennelse så kan jo det også lage masse symptomer som kanskje ikke ville vært der om du hadde vært frisk.

Korsrygg smerter feks får jeg alltid når jeg ar feber, selv om det bare er litt feber. Prøver bare å muntre deg opp at det ikke trenger å være SA..

Tek positivt og se fremover så skal du se at den sitter neste pp

Skrevet

Tusen takk. Jeg blør fortsatt, men har ikke vondt. Puppene har vokst enda mer og areola har blitt utrolig store... skjønner ingenting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...