Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har dere symptomer: Hvilke og når fikk dere de om dere husker? Takk for svar!! Er så nyskjerrig om det virkelig er stor forskjell på folk
<3 N & M <3 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 hei:) jeg har faktisk ikke sånn kjempe mange symptomer, føler meg ikke noe særlig gravid. men det jeg har merket er *trøtt *ømme pupper *murringer i magen
overrumplet Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg må innrømme at jeg synes dette med symptomer er litt opphauset. Men samtidig skjønner jeg at man kjenner godt etter, for man lurer jo sånn. Forrige gang jeg var gravid, fikk jeg litt vondt i puppene rundt IKM, men ikke voldsomt. Da var jeg ikke så oppmerksom på symtomer heller, visste ikke så mye. Denne gangen (positiv test i dag!) har jeg kjent GODT etter, men jeg har vært veldig usikker på om jeg har kjent noe. Nå som jeg vet at jeg er gravid, kjenner jeg at puppene er litt annerledes. De er ikke ømme, men de presser liksom litt. Ellers INGEN ting å merke. Ingen såkalte murringer, stikkinger eller vondter noe sted. Trøtt ja, men ikke mer enn vanlig.
solisoli Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Mine symptomer er: Murring i magen Ømme brystvorter Stikkinger innimellom Kvalm av og til Kanskje litt trøttere enn vanlig Er forøvrig 4+4 idag. Leeenge igjen til 12 uker...
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Takk for svar alle sammen Lurer på en siste ting.. Hehe, hvordan beskriver dere "murringer" egentlig..?! Hva menes med det..
Sommereng Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 murringer er mensenvondt hos meg iallefall men har ikke det mye. litt kvalm men det går over etter en liten stund, ømme pupper. Positiv test igår, så har ikke rukket å få så mange symptomer ennå
solisoli Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Hmm, hos meg er det mer som verking og press på en måte, men ikke smertefullt. Vanskelig å forklare..
maaneskinn Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Jeg testet positivt i går. Jeg er ca. 3+5. Det første jeg kan si er at hadde det ikke vært for at jeg har fått "gravid" lysende mot meg, så hadde jeg ikke trodd at jeg er gravid. Jeg har ikke særlige symptomer. De er heller ikke annerledes enn andre pp'er. Det eneste jeg merker litt til, det er pittelitt ømme pupper, småuggen innimellom og stikninger, men ikke mye, altså. Lykke til!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Dere som er gravide.. Har dere hatt den følelsen før dere testa at "nå VET jeg at jeg er gravid", eller har dere bare følt ting som normalt?
maaneskinn Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Jeg hadde ikke følelsen av at "nå VET jeg det", men jeg hadde en ro over meg. Ellers som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå