Gå til innhold

Noen som vet sånn ca hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Nå har e endelig fått beskjed om at kjolen min er sendt fra kina:) Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før man får den? Er fra dhgate:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte kjole fra Kina, jkdress. Jeg fikk forrige fredag beskjed om at kjolen var sendt. Den ville la seg spore etter 2 dager og skulle være fremme etter 6 dager. Det tok 1,5 døgn fra Hong Kong til Oslo, kom til Oslo i går og skal være sendt derfra i går ettermiddag, men jeg har ikke fått kjolen i dag, da må den nesten være framme i morgen:-) Da har det tatt nøyaktig tre uker fra bestilling:-)

Skrevet

Jeg bestilte fra DHGate 3. mai, fikk beskjed 1. juni at den var sendt, men få ikke sporet den desverre... Håper den er her i morgen:=)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

E bestilte den 24 og fikk beskjed igår om at kjolen var på vei, ja lurte litt på det med sporingsnr e og, men fant ikke ut av det..

Lurte litt på,siden de kommer hjem med den..surt om e ikke e hjemme daNoen som vet hva som skjer da?

Skrevet

Hvis du ikke er hjemme, så får du hentelapp ifa posten, med beskjed om at de har prøvd å levere. Jeg fikk kjolen ca 3 uker etter at jeg bestilte den, men fikk aldri sporingsnr til å virke.

Skrevet

hei

dere som bestilte kjole fra jkdress.com,hvor mye betalte dere for kjolen? er helt håpløs i engelsk så jeg skjønner ikke stort av prisene som står dær,er prisene for ferdig sydd kjole el? fant en til feks us $99,hvor mye er der da. plz hjelp meg

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

=) etter at e åpna opp øynene mine og leste mailen fra dhgate, så fant e sporingsnummeret. Sjekka det nå isted,den har ikke kommet til oslo ennå..så må nok vente litt til ja;P

Suniva; e betalte 122dollar for min. Om du betaler med paypal så kommer prisen opp i nkr.. tror e gav mellom 750-780 kroner (husker ikke). Tror valuttaen ligger på ca 6,4 eller noe rundt der nå. Så din kjole vil komme på 600 og noe:) Jeg hadde først bestemt meg å bruke jkdress,men ombestemte meg.. noen får helt perfekte kjoler og noen er mindre heldige. Sjekket ut dhgate, og der står man fritt til å velge selger(skredder),om man ser på statusen til selger og tilbake meldingene så er det svært liten sjans for at du får en stygg kjole (eller en kjole som ikke er skikkelig sydd), bare et tips=) Selgeren min virker veldig proff, og er veeeldig serviceinnstilt:)

Skrevet

6 dager med EMS. Om tollen ikke kødder med deg.

Skrevet

takk for svar Odin...

måtte bare dobbelsjekke at jeg hadde regnet riktig,syns det var svinaktig billig,men hvis jeg har skjønt det riktig så kommer kjolene ferdig sydd etter mål da el? tenkte også å bestille brudepikekjoler med det samme. Er prisene det samme på dhgate å eller?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja de ligger på samme prisnivå ja, kommer litt ann på selger og på kjolene:)

Ja, du tar mål av deg selv, og sender de inn. Som at du skulle ha bestilt en kjole hos ei sydame her i Norge. Uforskammet enkelt egentlig;) men er jo litt nervøs og da hehe, men er jo så billig så e tåler å tape pengene om kjolen ikke ser ut;P

Skal se kjolen først,så bestiller jeg brudepikekjole og svennedress:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Takk anonym:) Er med EMS, så får vente å se neste uke da;) er jo som å sitte å vente på lotto dette her hehe:D

Håper egentlig at den tar litt lenger enn 6dager, for sønnen min skal inn å opereres på tirsdag og da må jeg nesten være med inn..

Skrevet

Oisann. Mandlene eller ?

Da går den videre til postkontoret og venter på deg der da vet du.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja,mandlene og polyppene. Så vi får se:) er glad så lenge den kommer frem e hehe:)

Skrevet

takk takk odin...

trur jeg går for dette jeg koster jo bortimot 5000kr bare for leie hær da,må finne meg en som kan hjelpe meg og bestille,som sagt så er jeg nesten helt grønn på engelsk :-) hvor lang bestillingstid er det da?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

e bestilte min den 25 eller var det 26..hmm, men rundet der. Så tar ikke lang tid:) Veldig enkelt å bestille, jeg er veeeldig fersk på nettbestilling selv, men dette var veldig enkelt. Du legge bare inn en bestilling. Så oppgir du hvordan du vil betal, altså krysser av for paypal-da kommer du direkte til paypal og får laget en konto der. Og thats it=) Så sender du en melding til selgeren med mål og evt spørsmål. Så kan du følge med på dhgate hvordan pakken din ligger ann:)

Skrevet

Hei, jeg har også bestilt kjole og to brudepikekjoler. Det var ikke lett med min elendige engelsk å forklare alt jeg ville, men håper hun har forstått! hehe... skulle ha fulgt bedre med i timene...

Det har tatt litt ekstra tid med syingen hos meg da, men det er nok pga det er 3 like kjoler, min og to små... Men venter spent! Betalte mye i porto da, kjøpte før jeg så at noen hadde FREE Shipping... og jeg betalte 3.300 kr i porto, men uansett billigere enn her!!

Skrevet

takk for svar.

men bestilles det i cm på målene eller?

hvordan passer jeg på å ikke må betale så mye i porto da? hvor bestilte du da 3diamanter?

hvor mye betalte du i porto da Odin...?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja i cm ja=)

Der det står free shipping, så er det null porto. Det pleier som regel å stå det i overskriften.

E betalte ingenting, og tror faktisk at e slipper unna tollen og, men om e ikke gjør det så er det ikke mange pengene det er snakk om=)

Skrevet

Jeg bestilte hos chinatulip 188.. Men det var min egen feil, har sett samme kjole med free shipping senere.. men forelsket meg i den og bare bestilte uten å tenke over shippingen... Men kjolen kostet 1 dollar da!! Hahah...

Skrevet

takk for at dere tok dere tid til å svare :-)

da skal jeg finne meg en som er en kløpper i engelsk for å hjelpe meg :-),flaut å ikke kan så mye engelsk kan en si,regner med jeg kan dryge bestillingen til etter fødselen i september med å bestille hvis det ikke tar så lang tid,bryllupet er ikke før nyttårsaften så,gleder meg masse.

Var egentlig vanskelig å velge kjole dær da,var mange jeg falt for dær ja,men finner vel en til slutt håper jeg :-)

Lykke til med ventende bryllup alle sammen :-)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

U do that=) på nyttårsaften ja=D gud så artig, det kommer nok til å bli helt perfekt! Har god tid om du venter til etter september da ja,ingen fare der. E mange mange fine kjoler der, nesten så man kunne ha bestilt 2 vettu;P

Lykke til du og=)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Har forresten spora opp pakken min igjen, og den har annkommet gardermoen,gått gjennom tollen og har blitt sendt videre:D Så e bestilte min den 26 mai,regner med at e får den imårra kanskje og da har det bare gått 13 daga folkens fra e bestilte kjolen til e fikk den=D=D=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...