Gå til innhold

Mensen-flauser... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen nå jenter, la oss ha det litt moro her inne (jada, kjeder meg).

Men vi har vel alle noen tabber/flauser i forhold til det å ha/få mensen. Kan være alt fra når og hvor man får den og hva man har brukt eller gjordt i mangel på bind eller tamponger.

Jeg måtte ofre den ene sokken min som bind en gang.. Ikke akkurat noe å trakte etter;)

Har du noe morsomt å fortelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nettopp fått mensen og en dag var jeg på do hjemme mens vi hadde besøk.Jeg festet bindet på veggen inne på doen(vet ikke hvorfor)så glemte jeg hele bindet og så var det noen som spurte om hvorfor det hang et bind på veggen.Gjett om jeg var rød i fleisen da hehe...

Skrevet

Jeg var bare 12år men fy sa flaut hehe...

Skrevet

Jobber på sykehus og senest i forrige uka hadde jeg en kraftig mens. Går jo i hvite klær og det tok lang tid før jeg oppdaga den store røde flekken jeg hadde midt i baken. Og ingen av de jeg jobber med sa noen ting som helst. Litt flau ble jeg da jeg oppdaga det

Skrevet

Glømte det brukte bindet på badet, når eg var på fest ein gang...var hos ein mann så der va jo så klaaart ikkje søppelbøtte på doen!! Haha!! E veldig glad ei venninne av meg kom inn rett ette meg kan du seii!! Huffameg...det KUNNE blitt forferdelig flaut!!!

Men har aldri klistra det på veggen da...hahaha!! Alle har vel hatt ein glipp og to når det komme te mensen...for ikkje å snakke om når eg fekk mensen mens eg hadde meg med ein.......og eg kjente ikkje han sånn kjeeempegodt for å sei det sånn!!! Men va litt bakfull så eg tenkte ikkje så mye over det før edruskapen kom og tok meg....og fyllenervene.......

Skrevet

Jeg slår dere...

Jeg møtte drømme mannen i livet mitt (i dag samboer..) 3uker senere var vi på hytte tur sammen, bare oss to og vovven.. Den første dagen vi var der, hadde vi sex for første gang... Kvelden etter for andre gang, gjett hva som skjedde.. Min kjære sa noe ubekvemt fra badet: eeeeehhhhmm jeg trur kanskje du har fått mensen... WHAT??? Den kom en uke for tidlig.. kan tru jeg var flau!!!! Herregud.. Det værste var at vi var midt på fjellet og jeg hadde ikke tatt med meg noe tamponger eller bind... et forferdelig halvt døgn kan du si...

Lærdommen er jo at jeg ALLTID har med tamponger osv når jeg skal noe i dag.. hehe

Jeg har ALDRI vært så flau i mitt liv...

Skrevet

hadde bada i basseng...da jeg kom opp og inn i garderoben begynte d å dryppe noe mystisk ned på gulvet...det kom fra meg....noen hadde tatt håndkleet mitt og det var opptatt på do i en evighet....piiiiiiiiiiinlig :)

måtte gjemme meg i en krok og knipe beina sammen uffff

blir flau bare jeg tenker på det...fikk hoppet med samla bein inn på do da det omsider ble ledig

Skrevet

Hahahaha, her var det mange flauser som jeg ler godt av!!

Tenk å sitte stuck på hytta uten bind eller tamponger da! Hoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...