Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Skulle så gjerne ha kjøpt masse tupperware, men kjenner ingen som selger. Har de nettbutikk???
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Nei. Var selv inne å sjekket en dag, da det var enkelte ting jeg også kunne tenkt meg.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Nei, men jeg fikk kontakt med ei her inne fra bergen som sende hjem til meg. Har bestilt to ganger fra henne. Om du ringer hovedkontoret til de kan de sikkert gi deg navnet på noen i din nærhet som er selger.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Idiotiskt. Da hadde de solgt endel mer, tror jeg. Ikke alle som gidder å sitte i tåpelige homepartyer.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg fant en nettbutikk, rett nok er den amerikansk, og prisen er i dollar...www.tupperware.com.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Sender de til Norge? Kunne ikke finne noe informasjon om det....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Kjenner ei som selger Tupperware og hun mister faktisk jobben sin nå.. De skal omstrukturere hele konseptet og lage egne små butikker på kjøpesentere istedenfor å ha homeparties. Skulle ikke forundre meg om det kommer nettbutikk etterhvert også, de må jo tilpasse seg dagens travle husmødre som ikke har tid til homeparties lenger.
Pijah Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Det er bare tull, de skal slett ikke omstrukturere noe som helst. Vi fortsetter med homeparties, slik vi har gjort de siste 65 årene. Det kommer nok ikke til å komme noen nettbutikk med det første, rett og slett fordi vi vil kvalitetssikre at alle vet hva produktene er og hva de brukes til, før de sendes ut til kundene. Derfor har Norge (hele skandinavia) valgt å ikke selge via nett.Vi har et fantastisk oppmøte på partyene våre, og det er kjempemorsomt å holde på! MEN, jeg er som dere skjønner konsulent, og jeg sender mer enn gjerne varer til de som måtte ønske det!
Pijah Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Tupperware USA har ikke lov å sende til andre Tupperware-områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå