Suretær Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Var inne til kontroll igår fordi jeg synes bevegelsene var færre og sjeldnere. Alt så fint ut men de ville ha meg inn igjen idag til ny kontroll idag. Synes det var liit merkelig, men jeg skulle visst ikke bekymre meg. Da jeg kom inn idag spurte jordmor om jeg ville settes igang da de kunne se at lillemann var 4.5 kg. Termin var for to dager siden så det passer meg perfekt! Ble strippet og fikk beskjed om å ringe lørdag morgen hvis veene ikke har startet. De vil da sette en pille og ta vannet: ) Det betyr at jeg forhåpentligvis blir mamma i løpet av helgen!! O lykke : )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Oi, så spennende 4,5 kg ja Blir en stor tass for din del også da Jeg har vært på UL idag og han ble målt til å være 3440g nå, så blir nok en over 4 kg-baby dette også Lykke til med fødsel!!!!!!
Suretær Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 : ) Store babyer er de søteste synes nå jeg, men gruer meg selvsagt litt til å presse ham ut. God helg til deg, og takk for lykkeønske. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå