Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅ som det nærmer seg... da var prosjekt rapporten levert!!!! HURRA.. Er godt fornøyde! Bare fremføringen igjen nå! Skal blir sååååå godt og bli ferdig... men hvorfor var det problemer med hu ene i guppen deres? Håper det går bra!

ENDELIG satte mensen inn i dag.. 11 dager til jeg starter på Provera igjen.. Gleder meg sånn til og få dette i orden...

Ellers er det ikke så mye som skjer.. Leverte inn annsettelses papirene i dag da! HURRA.. Mangler bare skattekort og politiattest.. så er alt i orden!

Etter jobb skal jeg møte mamma og solveig og shoppe på kremmerhuset til konfen til sola) Det blir koslig... + at jeg skal se om jeg finner noe og ha på meg, skal i konf til stebroren på lørdag.

Sitter her i barnetøys forretningen og ser på alt jeg har lyst og kjøpe... *sukk*

noe spennende som skjer om dagen da? leste på tråden til deg og Beate at du hadde fått løpetia.. dritt... Håper gyn vurderer og sende inn søknaden seriøst da.. Du må bare ty til tårene og stå på ditt!!!!!

stoooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter oss opp, før jeg durer av gåre til Blindern.. =( Har skikkelig ikke lyst og dra til Blindern, men må!

Vi hadde alle skrevet ned at vi skulle ha fremføring den 10'ende på ettermiddagen.. Av ren tilfelidighet sjekket vi en gang til, og var da flyttet frem til Tirsdag kl 12.30!!! Er det mulig? Ikke vært gitt noe beskjeder eller noe om det... så da hadde vi plutselig kjempe dårlig tid til og snekre sammen presentasjonen... *sukk*

Det er jo fint at vi fikk en tidligere tid, men vi var så forberedt på og ha det på Onsdagen liksom... Typisk!

så da blir det blindern i dag også..l

Hå en fin dag!

klem

Skrevet

Hallooo:)

SÅ herlig at vi snart er ferdig ja!!! Gleder meg skikkelig!!

Vi har en i gruppa som har en blodsykdom, så hun kunne ikke være med mer. I forrige uke var det bare jeg og en annen som jobbet, og de to andre gadd ikke en gang lese igjennom det vi hadde gjort. Det var derfor jeg ble så sinna. Men hun ene fortalte etterpå at hun hadde det sikkelig tøft for tiden fordi hun har fått en alvorlig sykdom. Så orket hun ikke å være med mer. Så nå er vi tre stykker igjen, så det blir veldig mye å si på hver. Jeg som haaater framføringer!

Så slitsomt at dere plutselig fikk så dårlig tid og måtte dra på Blindern i dag og! Vi er så lei vi, så vi skal bare møtes på mandag, så får det gå som det går. Jeg føler jeg kan hele oppgaven utenat allerede egentlig;)

Jeg synes det er så teit at begge gruppene ikke kan ha framføring etter hverandre. Da må jeg dra rett fra nattevakt og se på den andre gruppa på onsdag, blæææ!

Hurra, såå bra at du endelig fikk mensen! Håper syklusene dine begynner å stabilisere seg nå:) Kjempespennende at du snart har alt i orden i forhold til jobb. Høres veldig deilig ut å begynne og jobbe!

Så koselig med familieshopping! Fant du noe fint?

Ååå, kan tenke meg at du drømmer deg bort når du jobber i barnebutikken ja!

Lite spennende om dagen. Fikk mensen ja, nå er jeg så lei! Sa til M at nå skal jeg dra til gyn og be om prøverør, men da slo han seg helt vrang. Men etter mye om og men ble vi enige om at jeg fikk be henne om å sende søknad, og hvis han ikke føler seg klar etter forsamtalen, så kan vi vente en syklus eller to før jeg ringer inn og sier at jeg har fått mensen. Så jeg tenkte å bestille meg time til gyn på fredag om en uke. Spennende!

Unnskyld for at den ble så lang, er bare så lenge siden vi har skravlet;)

Klem

Skrevet

Uff så kjipt og ha så mye syke mennensker... Så dumt at hun jenta var blitt så syk.. Det er aldri no hyggelig...

Jeg syntes det er skikkelig dumt at ikke tiden er regulert etter antall personer på gruppen.. Vi er 6stk og sliter seriøst med og holde tidssjemaet...

Gikk veldig greit på Blindern i dag.. vi var 4stk som møtte opp, og vi fikk satt sammen en grundig disp med pungter til PowerPoint preantasjonen som hun ene på gruppa skal snekre sammen til Mandag.. Da skal vi gå igjenom hele skiten, så er vi ferdige...

Men jeg er heeeeelt enig om at det er tullete at man ikke kan ha fremføring samme dag!!!! Kanke skjønne at det skulle være noe problem.. Men alt i alt er jeg glad for at vi er først ut med fremføring, og bare kan kose oss og høre på de andre uten og tenke på at man gruer seg etc...

Ja jeg er kjempe glad for det.. Men jeg trur nok det går en stundt til at jeg får stabile sykluser.. Må gå et par runder på provera først tenker jeg.. men nå føler jeg at jeg er i gang i det minste...

Ja jeg gleder meg til og begynner og jobbe!

Det ble nytt anntrekk til i morgen det.. Skal i konf til min stebror.. Så greit og se litt annstendig ut liksom.. hehe... + at vi fikk handlet bord dekorasjoner til konfen til sola...=)

mhm.. jeg har lyst og kjøpe ALT...

Hvorfor skulle prøverør være et problem for M? fordi han må ha seg på en kopp igjen? feiging... hehe... skjønner jo at det er kjipt, men det viktigste må da være målet, en arving? Han ønsker jo barn han også.. Du får si at ungdommen løper i fra han... hehe

Krysser fingrene for at alt går i orden for dere nå da.. Og husk, det er veldig mange som blir gravide mens de står i ivf kø!!! Det kan du jo bruke som et argument for M...

Ikke noe og unskylde det vel!!!!! Mine blir også lange=) hehe

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...