Troillmor til to! Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 på første mann brukte vi litt tid.... noe jeg følte veldig stressende(som oxo var årsaken til at det tok sin tid)... men spira satt tilslutt og ble en flott gutt som nå er 16mnd. For noen mnd sia begynte jeg å bli skikkelig verpesjuk... Drømmer om nr 2 men holder litt tilbake med å sette på oss prøvestatusen, for jeg er redd for å bli like stressa denne gangen. foreløpig er vi midt i mellom.... men prøver ikke unngå akkurat... noen som har en bra oppskrift eller noen gode råd?
atsjo Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Både drømmer etter og prøver på nr to selv:) Håper det snart går. Denne prøveperioden har vært veldig berg og dalbane. Gikk greit i starten så fikk jeg en veeeldig nedtur. Nå går det sakte men sikkert opp igjen. Har nå fått pergo pga manglende el, men er livredd for at det ikke skal klaffe. Prøver å se fremover hele tiden og tenke at jeg kommer til å bli gravid innen da og da så har jo god tid. Men er ikke lett dette her altså. Har egentlig ikke så mange tips og vet ikke helt hvor jeg ville med dette svaret, men.. hehe Forstår ihvertfall veldig godt hva du mener. Tenker ofte selv at jeg angrer litt på at vi begynte å prøve siden det får fram så mye triste og negative tanker når det ikke går. Tenker jo på det hele tiden. Så prøvestatusen er ikke like grei for alle. Hvis jeg var deg ville jeg kanskje begynt å prøve men ikke hengt meg opp i alle disse typiske prøvetingene som temp, el tester, dib!!! osv.. Men vet hvor vanskelig det er å ikke henge seg opp i det:/ Lykke til:)
Troillmor til to! Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Takk og lykke til selv oxo. måtte dere prøve lenge før nr 1 satt? vi jobba hardt i nesten 2 år før første spira vår kom. Han ble født 30. desember 07. Var grusomt stressa fordi det ikke ble no spire... som igjen førte til at det ikke ble no spire... så vet veldig god hvor viktig det er å ikke stresse... men det er faderullan meg ikke lett. Gammel er gutten/janta deres?
mimmitiltre Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Hei, droemmer ogsaa om barn nr 2, foerstemann er 15 mnd. Vi brukte nesten 1 aar paa aa bli gravide med 1 barn og jeg proever derfor aa ikke stresse denne gangen, fordi jeg ble skikkelig stresset, drittlei og skuffa da det tok saa lang tid med foerstemann. Uofficielt har vi naa proevd siden februar, da vi var forberedt paa at det kunne ta litt tid, men saa er det dette med regelmessige syklusser, som absolutt ikke er meg-jeg har bare hatt mensen 1 gang etter jeg sluttet aa amme i januar, og det var for 6 uker siden.og jeg har testet flere ganger og er ikke gravid:) Etter det har jeg ikke hatt mensen og har sikkert ikke hatt eggloesning heller. Tror det er veeeldig leeeenge mellom mine eggloesninger, noe som jo ikke gjoer saken lettere. vil egentlig bare si at det ser ut som om vi er flere i samme baat!! og det er jo godt aa vite:) vi skal nok klare det til slutt jenter!! Heldige er dere som ihvertfall har mensen innimellom saa dere vet dere har en sjangs i havet:) stoor klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 åååå må bare svare her;-) Prøver også på nr to, men har ikke fått tr etter pilleslutt (1.mai) enda... Så regner med dette tar tid. Men vi begynte tidlig da, lille gutten er bare 5 og en halv mnd, så har jo litt tid på oss. Men tror dette tar tid dom sagt. Brukte 6 pp forrige gang. Bare et lite tips til deg Noah Alexander's mamma: Sist jeg var prøver var det et tips her inne for å få tr og stabile sykluser. Kommer nok til å teste det ut snart selv. Det var å Ta B6 vitamin. I stor dose. Fåes kjøpt på apoteket (uten at det er flere vitaminer i samme) Jeg kjøpte i Sverige da vi prøvde på første, der får man nemlig i større doser pr tablett, pluss at de er billigere;-) He he fant dem nettopp i skapet... Tror jeg begynner nå jeg;-) Lykke til til alle sammen!!!!!!!!!
mimmitiltre Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 TAKK for svar M-79+gullgutt 24.12.08:-) Skal ned paa apoteket med en gang:) og det er ikke farlig aa ta B6 vitamin i stor dose? Lykke til jenter!! Haaper den snart sitter for oss alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå