Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #1 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, hvilken str bør jeg kjøpe? jeg brukte 75 b før graviditeten, jeg kjøpte en ammebh tidlig... den kjøpte jeg i 80c og som er passelig nå... hvordan blir brystene etter fødsel? enda større?? mye? eller er det ok med 80c? jeg vet at brystene kan vere spesielt store første dagene etter en fødsel.. men "normaliserer" dei seg igjen til 80c? eller bør jeg gå opp meir i str? hørt at en skal prøve å unngå spilebh? (pga tette melkekanaler) jeg liker best spilebh... den som jeg kjøpte i 80c var spiler.. og jeg synes den var kjempegod.. kosta også 349,- og ikke av de billigste... men erfaringer med spilebh? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140205390-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-ammebh/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamo82 *2 jenter* Skrevet 5. juni 2009 #2 Del Skrevet 5. juni 2009 Vanskelig å si hvilken str du skal kjøpe, for det er veldig individuelt hvor mye/lite puppene vokser. Jeg brukte også 75b før graviditet, nå er jeg oppe i 80b. Har kjøpt ammebh i str 80c og 80d, da jeg en periode var oppe i d-cup når jeg ammet mitt første barn. Satser på at det blir ca samme økningen i str denne gangen også! Har også hørt at man helst skal unngå bh'er med spile, men jeg syns at puppene blir så uformelige i en bh uten spiler. Brukte ikke ammebh med spiler sist, men denne gangen skal jeg i hvertfall prøve, for begge jeg har kjøpt er med spiler. *lenge leve forfengeligheten* Tror kansje det er verst dersom bh'en blir for liten og trang, at spilene da kan klemme og føre til tette melkeganger og evt brystbetennelse. Ikke kjøp inn flere ammebh'er enda, vent å se til etter fødselen. Brystene kan enda forandre seg mye, ikke minst når melka kommer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140205390-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-ammebh/#findComment-140209950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå