*tullemor* Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Syntes det er så utrolig vanskelig å finne det perfekte navnet til den lille tulla i magen min Syntes det blir så rart å finne et navn til en jeg aldri har sett.. hehe! Hvis dere skjønner hva jeg mener? Tror jeg må se snuppa mi først jeg..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Vi har funnet navn til Tassen her. Jeg syns også det er utrolig vanskelig å velge navn, men for min del er det bare ett navn som har bestått kvalitetstesten Hehe... Så da ble det det navnet.
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Vi har snakket mye om navn, men kommer ikke til å bestemme oss for noe før babyen har kommet ut, må se hvem det er vi da. Var egentlig ganske sikker på navn sist, men det passet ikke i det hele tatt gitt! Morro og vanskelig med navn!
VibekeEsp Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Vi har vært bestemt på navn helt fra tiden før jeg fant ut at jeg var gravid...ganske enkelt egentlig=) Noah hvis det er gutt og Tiril hvis det er jente=) vi gleder oss ekstra =)
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Vi skal få en Lilli ;o) ( men med et lite forbehold.... må sjekke om det passer, men tror det blir det) ;o)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Nei, vi har ikke funnet navn enda. Har jo noen alternativer, men alt står åpent! Vår første fikk ikke navn før det var gått nesten en mnd, og da ble det noe heeeelt annet enn de alternativene vi hadde klare til å begynne med.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Her blir det enten Oliver eller Sunniva! Det er faktisk første gangen vi har bestemt navnet på den lille i magen før fødsel!
MiMa09 Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Vi har hatt navn klart lenge. Vi ble enige om tre aktulle jentenavn etter mye diskusjon, og enda mer diskusjon fikk vi til fire guttenavn. Vi kranglet heftig om jentenavn, så jeg sa at hvis jeg fikk bestemme det skulle sambo få bestemme guttenavn. Og så blir det jo en gutt da. Men det var fint det navnet han valgte. Og hadde jeg bestemt så hadde det blitt litt teit, for det jeg likte best heter to av naboguttene her. Men navn var bestemt før vi flytta hit vi bor nå, og man kan ikke ta hensyn til alle naboer heller, eller hva?
Studine mevik Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Vi har ikke bestemt noe helt sikkert. Vi vil se gutten vår før han får et navn, men vi har jo snakket mye om hva vi kunne tenke oss og har noen alternativer som kan være aktuelle. Er jo ikke sikkert det blir noen av de vi har snakket om en gang. Må se hva som passer
erteposen + 4 Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Jeg må se barna først. En av våre passe ikke til navnet i det hele tatt. Synes guttenavn er vanskelig, og vi sitter fast på tvillingene. Har en liste med 20 greie navn, og så får vi se:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Vi har funnet navn, og jeg "kjenner på meg" at det passer. Det passer liksom med de harde sparkene i magen. Forrige gang hadde vi en liste med navn, men følte etter fødsel at ingen passet. Vi endte derfor opp med noe helt annet. Dette kan selfølgelig skje denne gang også, men vi skal teste ut det vi har funnet først.
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Nei, vi har ikke bestemt oss. Vi har/hadde to alternativer, men nå er jeg ikke helt, helt sikker på dem heller. Som deg er det umulig for meg/oss å gi navn til noen vi ikke en gang har sett eller kjenner. Jeg liker også å se barnet først og bli litt kjent med det før navnet bestemmes :-)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har en jente fra før som heter Amalie, og det stod mellom Amalie, Nathalie og Emilie når hun kom til, og denne gangen vet jeg at hvis det blir en gutt skal han hete Marcus, men det som er, er at ultralyden sier at det er enda en liten jente, og er så veeeldig frustrert for jeg finner INGEN navn jeg vil bruke! har sett i navnebøker og slikt, men jeg liker fortsatt Nathalie og Emilie, men det blir jo alt for likt Amalie! Kjenner jeg blir frustrert
Ayka 09+13+14 Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 Ja,vi har funnet navn til gutten...men 100% sikre blir vi ikke før vi får møte han Derfor har vi også valgt å holde navnet hemmelig...
Vannmann35 Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 Vi har navn klart hvis det blir jente, men har likevel noen anre alternativer også - sånn i tilfelle. Blir det gutt sliter vi mer. Har noen navn på blokka, men ingen vi har falt helt for, må se det litt ann!
Moderbodin har født Skrevet 4. juni 2009 #17 Skrevet 4. juni 2009 Her blir det Dennis eller Amanda på nr. 2. Førstemann heter Julie.
Lilli med småtrolla Skrevet 4. juni 2009 #18 Skrevet 4. juni 2009 Jenta vår skal hete Nora etter min oldemor =)
skorpionfruen Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 Nei og jeg føler han kommer til å bli navnløs leeeenge. Vi kommer ikke til å bli enige med det første føler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå