Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er 38+2 i dag og hatt det jeg tror er modningssmerter i ca en uke. Sovet ille dårlig i det siste men ellers ok. Babyen i magen har vært veldig aktiv. Men i dag syntes jeg magen har sunket masse, siden i går!! Magen føles hard hele tiden akkurat som babyen ligger med beina rett ut til siden og rompa ut andre veien. Og h*n er veldig stille i dag. Bør jeg reagere og ringe noen?? Føden?? Er så redd noe er galt. Noen som kan gi råd?
**Frøken84** Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 helt sikkert ingenting som er galt men om du er nervøs og bekymret så er det mye bedre og ringe føden og prate med dem enn og gå rundt og bekymre seg, de er der for deg, det er det som er jobben dems
Studine mevik Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 har du prøvd å dulte litt borti babyen for å få respons. eller spist og dukket noe søtt for å få noe fart i den lille. hvis du har mye kynnere som ikke merkes så veldig kan du føle at magen er hard hele dagen. Har hatt noen sånne dager innimellom, og da har jeg kjent lite sparking, men har gjerne tatt seg opp på kvelden igjen
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Drukket kaldt, varm kakao, spist, ligget i ro, vært aktiv, dyttet på magen men ingen forrandring. Fått litt respons nå da. Og i skrivende stundt hikker babyen kjenner jeg så er vel ikke noe farlig. Men blir så redd vettu. Er vant til en MEGET aktiv baby og i dag helt rolig. Elsker og gå gravid men nå begynner jeg og bli redd så håper h*n komer snart
maria79ro Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 tutta, fikk med meg at om det forekommer forandringer i babyens aktivitetsmønster, så bør vi ta en tlf til føden eller JM. kjenn på deg selv, om du ikke blir roligere, så ta å ring dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå