mmdt Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Hvar hos legen, hadde hvite blodlegmer i urinen, er ikke dette et tegn paa at kroppen bekjemper ett eller annet?
Caity<3 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 jo det produseres flere hvite blodlegemer når kroppen prøver å bekjempe innfeskjsoner. kan hende det er noe så enkelt som en uvi som kroppen selv tok seg av eller noe.
Lykke X 4 Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Hvite blodlegemer kan man finne i urinen om man har f.eks har en urinveisinfeksjon. Dersom det bare er et lite utslag kan det også bare være forurensning av urinen, helt ufarlig. Hva sa legen til dette? Dersom legen ikke gjorde noe spesielt med dette er det nok ingenting å bekymre seg for.
mmdt Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Han bare sa at da er kroppen i gang da... men han har ikke saa mye erfaring med gravide kvinner saa derfor tenkte at jeg skulle hore.
bella med boble i magen Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 hei, det er ikke farlig når det kun er leukocytter.. jeg har hatt utslag på dette i en eller annen grad gjennom hele graviditeten. sist var den vel på +3. så lenge du ikke har symptomer på urinveisinfekjson, eller annet ubehag - ville ikke jeg bekymra meg dersom det skulle være utslag på nitritt - så ville legen tatt tak i det.
kokelimonke Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Ofte er dette er tegn på at blæren er irritert, dvs at det er noe(n) som trykker på den... Hadde dette på siste kontroll, har ca 3 uker til termin. Legen sa at sålenge jeg ikke føler ubehag; sviing e.l. -som da kan være tegn på urinveisinfeksjon- var det nok bare at den er litt irritert. (Han sendte prøven til dyrking for sikkerhetskyld, virket som det var vanlig rutine, så kan jo hende legen din gjør det og.)
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 det kan være en indikasjon på en infeksjon av noe slag, men det kan også bare være tegn på at det har kommet utflod med i urinen.. jeg har hatt utslag på nesten alle urinprøvene mine, men bare +1, og legen sier det er helt normale funn og ikke noe å være redd for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå