Gå til innhold

Dårlig gjort:(

lille trollet og mamsen

Anbefalte innlegg

Det hjelper visst lite å fortelle spiren at nå skal du bli der.

Det ser nå ut til at jeg mister igjen og det for 3 gang. Jeg hadde så troa på at alle gode ting er 3. Her sitter jeg og har hatt mindre og mindre gravid symptomer de siste dagene og i dag forsvant også den følsomme luktesansen.

Har tatt HCG prøve både i går og i dag og håpte jeg skulle få svar i dag på de, men ser ut som om jeg må vente til i morra.

Æsj HATER dette altså.

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? Har du hat mye symptomer?? Jeg mistet alle mine i 2 dager da jeg var 6 uker på vei.. Tok blodprøve, men rakk aldri å ta oppfølgingen for uken etter var jeg verre kvalm enn jeg noen gang har vært før... Den lille lever fremdeles i beste velgående heldigvis.. Så det er ikke sikkert at noe er galt i hvert fall, men jeg skjønner tanken om å forberede seg på det verste. Det har jeg gjort mange ganger i dette svangerskapet. (forøvrig mitt 3 etter to spontanaborter)

Ønsker deg kjempelykke til, og krysser alt for at babyen bare syntes du trengte en pause i slitet!!

Oppmuntringsklem..

vet du hva, nå skal vi på symptomjakt!

alle svangerskap er forskjellige! Noen ganger er man kvalm, andre ganger ikke, og disse gravidtegnene, de svinger hele tiden!

Særlig når du er så obs på det!

Ok, jenter, list opp gravidtegn!

jeg begynner med;

-luft i magen

-røyter masse

-saktere/raskere hårvekst på bena

-glansfult hår/fett og slitent hår

-"dovne" tær eller føtter

-negative tanker, nedstemthet

-jernsmak i munnen

-"øm" følelse inni deg ved sex (livmortapp omtrent)

-ekstra følsom klitoris

-større brystvorter/"ringer" på brystvortene

-fryser mye

-svetter mye

-skjeløyd/endret syn

-følsom for lyder..

ja. hehe. her er noen av mange tegn på graviditet.

Så lenge du ikke har opplevd bløninger eller riesmerter, så får du ikke lov til å gi deg hen til negative tanker nå! Neineinei.

jeg satser på at du snart bor over doskåla og ønsker deg tilbake til din symptomfrie tilværelse! Så det så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...