Lindafa Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Vet det står 99%, men jeg er så skeptisk til såne tester. Skulle hatt mens for ca 10-14 dager siden så tok tilfeldigvis en test nå nettopp pg den ble raskt positiv. Noen som vet om disse testene er helt sikre? Har jo ikke følt noe på meg i hele tatt.. Hjeeelp!? Litt rar o hodet nå merker jeg.. Weeee :D
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 hvis du har tatt en graviditetstest, og den var positiv, så kan jeg gratulere deg := For CB tar ikke feil
Lindafa Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 OIOIOI.... Nesten gitt opp jeg.. *huff* ett år er gått og ingenting.. Og når jeg minst venter det viser det positivt.. Nå er det bare å håååpe at alt går bra :D Happyhappyhappy!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 gratulerer Et godt tips, jeg har jo en fra før så Nå KOSER du deg i svangerskapet... man blir ødelagt i hue av å sitte å tenke på MA/SA hele tiden, og det ødelegger svangerskapet.. TRO MEG! Ikke heng for mye innpå 1 tri.. der er det så mye negativ snakk desverre.. Ta heller og NYT svangerskapet, dette går bra skal du se
Lindafa Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 Skal jeg virkelig huske på :D Tusen takk.. Dtte blir så koooos
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Gratulere så masse masse Lindafa :D Send over litt babystøv til meg da som er inne i eggløsningsperioden min, hehe:D
Lindafa Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2009 Skal sende så masse jeg bare kan MASSE lykke til :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå