smurf08 Skrevet 4. juni 2009 #1 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har erfaring med denne barnehagen? Har fått tilbud der men finner ikke ut noe særlig mer enn adressen. Har bare hørt om Steiner - er det noe ok eller litt utenom det vanlige (er ikke fra Norge, så kanskje dere vet mer...)? Dersom vi takker ja, er det da fortsatt mulig å stå på venteliste på en av barnehagene som vi valgte i første omgang (naturbarnehage)??? Håper dere vet noe mer!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140204852-solhagen-rudolf-steiner-barnehagen-i-drammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
shari_z Skrevet 6. juni 2009 #2 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg vet ikke så mye om dem, men kan si at min bestevennine har hatt sine to barn i den barnehagen og har stort sett vært fornøyd. Jeg var i lang tid faktisk ikke klar over at det er en steiner bhg (jeg er heller ikke norsk og fulgte ikke så godt med før jeg fikk barn i bhg), for alt hun sa hørte helt normal ut for meg. Og mannen hennes er spesial pedagog, og han er også fornøyd med barnehagen. Eneste jeg kan si som jeg vet er litt anerledes er at de har hvert år en greie der alle skal lage noe som skal selges, neste som en loppemarked. Kommer ikke helt på ordet her, men håper du forstår. Så da har min vennine måtte lage ting (husker at en gang så laget hun flere skjerf) for å selge. Og så må de "jobbe" der den dagen. Begge barna har trivdes godt der. Om det er mulig å fortsatt stå på venteliste til en annen har jeg ingen anelse på. Lykke til. Vet det ikke er enkelt, dette med barnehager. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140204852-solhagen-rudolf-steiner-barnehagen-i-drammen/#findComment-140214206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå