Humlesnurr Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Noen som skal begynne å prøve i juni? Det skal vi. Er spente, kan nesten ikke vente med å komme igang:) Krysser fingrene for at det går fort, for det passer så bra nå! Har en sønn født sept 07 fra før. Noen andre?
Påtidemedentil Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Vi har nettopp startet å prøve det blir vår første.. er 19 og 21 år gammel. Bor i trondheim .. skulle hatt mensen for 6 dager siden.. så begynner å bli spent om det faktisk gikk på første forsøk:)
Troillmor til to! Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 prøver vel mer eller mindre... men har ikke satt på oss prøverstatusen enda... for jeg er så redd jeg kommer til å stresse like mye denne gangen. Var derfor det tok så lang tid før første spira satt. Nå er han 16mnd og jeg er verpesjuk så det holder! driver å håper spira vil sitte i mellomtida før vi må sette på oss status som prøvere. men vi prøver hvertfall ikke å ungå spire.... *drømmer og håper på spire nr 2*
**September2010** Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Vi har nettopp kuttet ut p-piller, så får vi se hva som skjer;) Har ikke barn fra før, men nå passer det endelig for oss. Krysser fingrene og håper!!
Puppen og lillemor Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Vi har akkurat begynt å prøve.. vært gjennom 1 pp - fikk mensen i dag! Men prøver igjen neste EL.. lett å bli stresset av denne prøvingen merker jeg, så jeg prøver å slappe av og ikke tenke så mye på det! Tar ting litt som det kommer (men ikke lett)
ups..nummer4 Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Blir prøver fra august Har to barn fra før :)Veldig spennende !!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 hei:-) ja da jeg tok ut spiralen i forrige uke og håper det skjer noe fort. vi får krysse både fingre og tær og håpe det skjer fort hos alle.:-) lykke til :-)
Helga80 Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er i 2. pp, mistet i SA på første... Lykke til alle sammen:-) Blir mitt første!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå