Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal begynne å prøve i juni? Det skal vi. Er spente, kan nesten ikke vente med å komme igang:) Krysser fingrene for at det går fort, for det passer så bra nå! Har en sønn født sept 07 fra før.

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp startet å prøve :) det blir vår første.. er 19 og 21 år gammel.

Bor i trondheim .. :)

skulle hatt mensen for 6 dager siden.. så begynner å bli spent om det faktisk gikk på første forsøk:)

Skrevet

prøver vel mer eller mindre... men har ikke satt på oss prøverstatusen enda... for jeg er så redd jeg kommer til å stresse like mye denne gangen. Var derfor det tok så lang tid før første spira satt. Nå er han 16mnd og jeg er verpesjuk så det holder! driver å håper spira vil sitte i mellomtida før vi må sette på oss status som prøvere. men vi prøver hvertfall ikke å ungå spire.... *drømmer og håper på spire nr 2*

Skrevet

Vi har nettopp kuttet ut p-piller, så får vi se hva som skjer;) Har ikke barn fra før, men nå passer det endelig for oss. Krysser fingrene og håper!!

Skrevet

Vi har akkurat begynt å prøve.. vært gjennom 1 pp - fikk mensen i dag! Men prøver igjen neste EL.. lett å bli stresset av denne prøvingen merker jeg, så jeg prøver å slappe av og ikke tenke så mye på det! Tar ting litt som det kommer (men ikke lett)

Skrevet

Blir prøver fra august :) Har to barn fra før :)Veldig spennende !!

Skrevet

hei:-) ja da jeg tok ut spiralen i forrige uke og håper det skjer noe fort.

vi får krysse både fingre og tær og håpe det skjer fort hos alle.:-)

lykke til :-)

Skrevet

Jeg er i 2. pp, mistet i SA på første... Lykke til alle sammen:-) Blir mitt første!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...