trine->mai07 og juni09 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Lille snuppa kom 20 dager før termin, 1.juni. takker for meg her inne, vært veldig lite her dette sv.skapet. Lykke til til dere andre.
kokelimonke Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer! Husker deg fra første runde ;-) Så deilig å slippe den lange, siste ventetiden!! Fikk du før forrige gang og? Kos dere
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Åy, så heldig! Gratulerer!!! Jeg også vil!!! Håper alt er bra med dere, det ble jo nesten prematur. Mine barn blir juli07 og juni09. Nesten samme som deg :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer så mye! :-) Så det ble jente altså, var det jeg trodde. Kos deg med vesla!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 Hei! Fikk 12 dager før tiden sist.. Den siste tiden nå har vært preget (i korte trekk) av ambulansetur til Draammen fos prematurfødsel i uke 34 etter 1 døgn med tabletter og drypp på hjemsykehuset.(2 innleggelser på 2 uker..) Maserier ofte i 12-14 timer sammenhengende etc så var jeg så sliten at jordmor tilbød sovemedisiner.. Heldigvis tok jeg de ikke i mot (tåler ikke noe særlig medisiner). Heldigvis kom hu ikke mer enn 20 dager før og jeg kunne føde på hjemsykehuset. Unner ingen å gå over termin, meen ikke moro å ha det slik jeg har hatt det.. Men nuh er det overstått og vi har fått de 2 barna vi ønsket oss:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer så masse:D Så rart å tenke på at du er ferdig allerede, jeg husker deg godt fra bligravid:)
kokelimonke Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Uff nei, det skjønner jeg godt. Bra at alt nå er vel overstått og dere kan kose dere med deres søte små
trine->mai07 og juni09 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2009 Hehe.. Jasså? Høres ikke bra ut Var kun der 2 mnder, så da må det ha vært ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå