Celeste85 Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Har IKM i morra, men tok en CB digital nå. Det stor "Gravid"., men siden jeg var kjemisk gravid sist tør jeg ikke glede meg eller håpe enda.. Får ta en ny test på lørdag. Kryss fingrene for meg!!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Så spennende Celeste95:) Skal krysse fingre og tær for deg:) Hvisker et lite Gratulerer, og håper du har lykkes:)
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Så spennende! Får håpe det er en spire som virkelig har festet seg godt Lurer på om du har noe symptomer eller merket noe symptomer en uke etter EL eller noe?
<3 N & M <3 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 gratulerer kjempe masse:) tok nettopp en cb digital jeg også.. der det også står gravid:)
Carasnella Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Åhhh grattis!! Tror det har klaffet for dere denne gangen:D Dryss litt babystøv over meg da, gjerne en hel sekk;)
Lotta2010x2012 Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer så mye! Håper virkelig deg går bra for deg denne gangen=) Mistet i sa bare 4+4 for 3 uker siden, så vet hvodan du føler det. Men gled deg over spiren din, og prøv å ikke bekymre deg. Er jo veldig stor sjangs at det går denne gangen:) Hvor lang tid tok det før du ble gravid igjen? Har ikm den 13, og håper så masse at jeg kan være en at de heldige som ikke får igjen mens etter sa.. Lov å håpe ihvertfall=) Masse lykke til i tiden fremover!
Junibølle Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer så kjempemasse! Veldig glad på dine vegner hvis det viser seg at du nå er to! Håper det blir min tur snart. Har ikke vært i gamet lenge nok til å få oversikt over alt, og lært om alt det rare som følger med prøving og graviditet; hva vil det si å være kjemisk gravid? Har sett referert til det flere ganger her inne, men aldri helt forstått det....
Celeste85 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2009 Tusen takk alle sammen:) Tok en billigtest (stav) i dag på IKM dagen, og den var også positiv! Streken var litt svakere enn teststreken, men veldig tydelig positiv. Tør ikke helt å være glad enda. Får ta helga til hjelp. Etter den tror jeg at jeg begynner å glede meg! Var kjemisk gravid sist måned, altså i mai. Det betyr at det befruktede egget bare "streifer" innom livmoren, nok til at kroppen tror jeg er gravid og begynner å produsere HCG, men blir bare en vanlig mens. Mange vet ikke om at de er gravide heller, men jeg var så dum at jeg testet 2 dager før IKM og det skulle jeg ikke gjort:( Men men, Hvis det går bra denne gangen har jeg termin på Valentines Day;) Jeg drysser babystøv på alle, og håper det går bra med meg denne gangen. Venter til over helgen med å flytte inn på 1. tri! Smask:*
Junibølle Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Oi da...det må jo være kjempekjipt.. Å tro at man er gravid, også kommer mensen... Heretter skal jeg ikke teste før IKM... Har så inderlig lyst til å bli gravid NÅ, så jeg tror ikke jeg kommer til å takle den skuffelsen så bra... Det lover jo veldig godt for din del da:) Du må oppdatere oss om hvordan det går når du vet noe mer. Her inne drømmer man seg bort i andres happy endings:) Motiverende å høre at andre blir gravide. For da tenker man; kanskje min tur neste gang? LYKKE TIL!
Celeste85 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2009 Ja, det var en forferdelig nedtur både for meg og min samboer, men nå kan jeg endelig være glad! Tok nettopp en test til og den var også positiv så nå er jeg gravid... på ordentlig!!!! Nå tør jeg å være skikkelig glad! Termin på Valentines Day;) Masse, masse lykke til alle sammen!
Dossa :) Skrevet 6. juni 2009 #12 Skrevet 6. juni 2009 Hipp Hipp HURRA for deg!!!!! Gratulerer så masse med spiren :) Kos deg i tida fremover!!
*SmurfeMamma* Skrevet 6. juni 2009 #14 Skrevet 6. juni 2009 å så moro<=) gratulere så masse! fikk posetiv test i dag jeg også... men jeg er 17 dager over IKM da, så aner ikke termin egentlig... lykke til videre:)
Celeste85 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. juni 2009 Tusen takk alle sammen:) Sender gode klemmer og babystøv!
Carasnella Skrevet 7. juni 2009 #16 Skrevet 7. juni 2009 *Henter poser og sekker og fyller opp med babystøv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå