Gå til innhold

Vondt i venstre side av magen... Normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok et hastekeisersnitt for snart 3 mnd. siden og har siden det hatt 2 kraftige blødninger og smerter i magen. Disse smertene varierer litt med hvilken side av magen de er på, i dag har det vært venstre side fra oppunder ribbeina og nedover siden. Kjenner det spesielt godt når jeg lener meg forover og sitter.

Har tatt dette opp med fastlegen min, men hun sier det er normalt og sannsynligvis tarmer etc. som "legger" seg på plass. Legen min ville ikke gi meg henvisning for å ta ultralyd av magen, sånn at jeg kan slappe av og vite at det ikke er noe galt...

Noen som har noen erfaringer med dette? Hva bør jeg gjøre?

Når kommer mensen tilbake?

Skrevet

hei!

jeg har hatt og har forsatt smerter som du av og til når det er skiftende vær ute. Det er nok arret du har smerter fra. Når den har grod helt så vil du bare få av og til smerter . Tar som legen min sier langt tid til disse smertene er helt vekk. Om du er beskymret ville jeg tatt ultralyd og sjekket nøye at alt er i orden.

mensen kommer sannsynligvis tilbake etter 2 mnd,det har vedfall jeg har fått slikt.

Lykke til og god bedring ;:_)

Skrevet

hei:) nå har jeg tatt 2ks,et haste og et planlakt...første fikk jeg infeksjon men hadde ikke problemer så lenge som 3mnd etter,den første mnd var et helvette,men de fant fort ut va d var med gu og blodprøve.......men med nr.2 var jeg fort på fotene igjenn og fårmen bra,men hadde veldig vont i ryggen og høyre side når jeg var på do...dette varte i 14dager og da jeg kom til lege med urinprøve var den veldig stygg....tok flere prøver og d viste seg at de hadde streifet noe ved ks,og jeg fikk medisin og ble helt bra:) har du tatt blodprøver og urinprøver? går ann å ringe føden og få etterkontroll viss man er engstelig:0) når d gjelder mens ble jeg gravid 2mnd etter den siste ks....fullammet og var forsiktig,men var vist veldig fruktbar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...