Gå til innhold

da var legebesøket over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte dit i morges da puppene mine var begynt å lekke... Har hatt masse murringer etter mens sist uke. han tok en gyn.undersøkelse, og han kunne fortelle meg at jeg ikke var gravid ut fra det han kunne se på slimhinnene. Ellers så alt bare bra ut der nede. Lekkingen fra puppene kunne skyldes hormoner fra sist graviditet, mista i uke 19 i februar. Ga ikke dette seg iløpet av en mnd skulle jeg komme tilbake for noe tester.

Tross i at han sa at jeg ikke var gravid var det jo bra at alt så bra ut der nede. Det har bekymra meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra!!

da er det bare å kjøre på videre:)

Skrevet

skikkelig god nyhet at alt ser bra ut! Utrolig at man ikke får informasjon hvor mye "dritt" (sorry uttrykket) vi opplever med kroppen vår etter å ha mistet. Akkurat som det å miste ikke var tøft nok, så skal hele maskineriet gå oss på nervene i lag tid etterpå. Og for å ikke snakke om de forbannede hormonene som lever sitt eget lille jungelliv!

pjuh der fikk jeg spydd ut litt frustrasjon for sikkert ganske mange her inne:)

:) klem

Skrevet

Hei Carina_81

Godt at legebesøket gikk fint og at alt står bra til! Du skal se når du får sommeren på deg så tror jeg du får en liten spire igjen på sen-sommeren, eller tidlig høsten - bare en magefølelse og det kommer til å gå bra!!!

Prøv å slappe av og kos deg og nyt sommeren nå, tenk nå kan du ta deg ett glass vin og spise spekemat, grillmat osv, kanskje kose dere bare dere to i sommer - gjøre kjæresteting sammen! Gå ut å spise, gå på kino etc - jeg har forhåpninger om å få barnevakt til lille-snuppis på 3 år og så ta med meg mannen min ut og spise og gå på kino i første omgang. Nå trenger vi litt kjærestetid kjenner jeg, litt ømhet og kjærlighet - det savner jeg etter alt som har skjedd de siste månedene.

Så kommer ihvertfall jeg sterkere tilbake i IKM uke 30 og 34/35 en eller annen gang - hvis syklusen normaliserer seg.

Har selv vært hos legen i dag pga sterk lukt av blødningen jeg har nå, men det var visst normalt, men jeg måtte sjekke temperaturen i ettermiddag og i noen dager for hvis den stiger over 37,8 skal jeg ta kontakt igjen - for da kan det være begynnelsen på en infeksjon.

Men, nå har jeg vært og fått første time med akupunktur - tenkte at det kan jo ikke skade. Vil få kroppen min på rett kjøl igjen fort, og håper det kan gi meg mer styrke og energi. Etterhvert skal jeg spørre om hun kan sette nåler for å styrke livmor og blodgjennomstrømningen - det blir spennende!

Ha en fortsatt strålende fin dag og tenk på det positive som skjedde hos legen at "alt så normalt ut" - det er ett kjempebra utgangspunkt!

Stoooor klem fra

Skrevet

Ja er jo veldig glad at alt så veldig bra ut, men lurer fortsatt på hvorfor det skal murre så. Kjenner det i hele nedre del av magen og i lyskene. Det roer seg vel etterhvert. Har også tenkt om det kan være tidlig EL, er på dag 12 i syklus nå, men er jo litt tidlig.Legen på sykhuset regnet med at neste mens ville være mer normal og at kroppen da vil være i gjenge igjen etter en abort.

Og så håper jeg at brystene vil slutte å lekke...hvordan er det råmelk ser ut??? Det som kommer ut er ikke helt blankt, men litt hvitt i... Kommer ikke så mye, men når jeg presser på brystene kommer det mer...

Krysser fingrene for at det ikke er noe infeksjon på gang hos deg lille snuppis. Akupunktur hørtes litt spennende ut, kanskje man skulle prøvd det??? hmmmm....

Vi får krysse fingrene og håpe at spirene sitter snart, kanskje iløpet av sommeren. Imens skal jeg bare kose meg som du sa med vin og god mat. Men i helga er det arbeid. Og bare 2 uker til ferie, tenkte å reise til Barcelona med min kjære. Ser virkleig fram til ferie, er rimelig lei arbeid for tiden.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...