meandmylittle Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Åssen er det med NAV og ferie,altså jeg skal ha 5 uker i permisjonstiden. Jeg får utbetalt lønn både fra NAV og arbeidsgiver. Når jeg da går ut i ferie mens jeg er i permisjon,stopper da NAV utbetalingen de fem ukene?? Takker for svar,da jeg ikke finner noen på NAV sine sider.(som vanlig)
cakes Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 aner ikke... men ring nav.. 81581001.. dem er ganske hjelpsomme der:)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Skal du ikke da bruke feriepengene dine i de 5 ukene? istedet for fødselspenger?
Studine mevik Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Når du sender inn søknaden om permisjonpenger til nav fører du inn ville uker du har planlagt ferie. disse ukene får du ikke penger fra nav, samtidig som de ikke teller med i de totale ukene i permisjonen. permisjonen blir da utsatt disse ukene
shot Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Du får ikke utbetalt foreldrepenger for de ukene du er i ferie. Permisjonstiden blir forlenget med x antall uker som du har ferie
meandmylittle Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2009 Takk for svar:-) Var det jeg "fryktet". Jeg har en liten helgestilling som jeg får feriepenger for nå i juni. Så hvis jeg skal telle dager jeg har krav på ferie,så er det ikke mange dagene. Planen var egentlig å overføre disse dagene til neste år og ta de ut etter permisjonen,men så sa arb.giveren min at det er greit,men at vi "tar ut" 5 uker nå i år, altså at vi sier vi tar ut ferien i år,så blir det ikke så mye papirarbeid med overføring av ferie,så avtaler vi når du ønsker å ta ut ferien til neste år. Er en egen lønns og personalavd på min jobb ser dere.. Mne det resulterer jo i at det er 5 hele uker jeg ikke får betalt av nav for,i stedenfor noen dager,som det egentlig skal være.selv om jeg har krav på 5 uker,så må vi telle dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå