Gå til innhold

Gå til frisør selv om man er syk og hjemme fra jobb?

Anbefalte innlegg

Jeg har time til klipp og farging idag, har gleda meg til det lenge, og så blir jeg seff forkjøla og hele pakka. Skulle alltids orka å sitte igjennom en frisørtime, men det er kanskje litt teit når jeg ikke dro på jobb idag?

Har forøvrig en veldig fysisk jobb i vått og kaldt miljø, som er hygienerelatert, derav ikke så populært å komme smittsom på jobb..

Fortsetter under...

Hehe smitte de ja..det tenkte jeg faktisk ikke på *flau*

Og jo, kan alltids flytte den, men drar på ferie på søndag, og hadde tenkt å være nyklipt på tur, men tviler på at jeg får ny time til da. Er det som er så kjipt, for jeg ser ikke ut på håret :P

HI

Tja... du kan jo alltids ha på deg et munnbind da, hehe...

Tror jeg ville ha gått til frisøren jeg, men det kommer jo ann på hvor syk du er da, og det er det jo vannskelig for oss andre å se. Du får avgjøre det selv:)

God bedring.

Det der har alt med hva du jobber med.. Hadde du jobbet på kontor og sykemeldt deg, så er det et klart nei, men i ditt tilfelle synes jeg det er helt legalt å gjøre det, siden det er andre faktorer som spiller inn angående din grunn for sykemelding kontra jobbmiljø.

Lykke til hos frisør:)

Annonse

Men om hun skal på ferie på søndag, så er det vel en stund til hun er tilbake på jobb?

Kan jo ringe frisøren og høre om de har noen ledig time imorgen eller lørdag, og hvis ikke, så hadde jeg tatt timen i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...