Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #26 Skrevet 6. juni 2009 Jeg synes det er kjempefint og misunner de med fin nok mage som kan ha det=)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #27 Skrevet 6. juni 2009 Uansett hvor "fin" magen er, blir den stygg når jeg ser en navlepiercing. Trashy. Magen min er fin. Nydelig navle også Har ingenting med misunnelse å gjøre, om noen tror det. Jeg synes det er dritstygt. Smak og behag, som alt annet.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #28 Skrevet 6. juni 2009 Ja det er sant.. Smak og behag. Om du har så fin mage som du påstår, hadde nok jeg syntes den hadde vært fiere med en pen piercing:)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 6. juni 2009 #29 Skrevet 6. juni 2009 Gror hullet om man tar den ut? Det grodde liksom ikke på de 9mnd jeg var gravid, så jeg begynte å tenke at det aldri gjorde det, og satte den i igjen...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #30 Skrevet 6. juni 2009 Det blir som med ørene. Alltid hull der, men "lukker seg" igjen etterhvert, selvom man kan pirke frem hullet igjen om man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå