Gå til innhold

Søker deres mening angående navlepiercing!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok hull i navelen for 12 år siden, men da jeg ble gravid i fjor tok jeg den ut.. Er litt i tvil om jeg skal sette inn dobb der igjen eller ikke!

Jeg synes det ser litt "tomt" ut uten noenting der, siden jeg er så vant til å ha piercing der.. Men på en annen side har jeg kanskje på følelsen at det er litt "ut", eller?

(Kanskje det har litt med utseendet og dobben/ringen å gjøre, men om det skal ha noe å si så er magen er helt fin og flat igjen, og jeg er 28 år, og om jeg skal sette i skal det være noe diskret uten bling og dilldall/farger..)

Hva mener du om navlepiercing, og om du har selv, hva har du der??

Skrevet

Jeg har hatt, men tok den ut da jeg ble gravid med førstemann. Dette er 4 år siden. Har ikke satt den inn på nytt. Ser på dette som litt fjortis, er selv 31 år.

Synes det ser litt tomt ut, men har vent meg til det...

Skrevet

Det er veldig fint på en flat mage ;)

Skrevet

Ja, det er fint på fine mager.. Litt prikk over i'en. Ikke harry om ikke jenta er harry fra før.

Skrevet

Jeg syns det er fint med en diskret piercing, men enda finere uten:-) Har selv hatt navlepiercing i 12 år før jeg tok den ut tidligere i år...

Kommer ikke til å sette inn den igjen, er 29 år.

Skrevet

Jeg tok min ut da jeg ble gravid, og har ingen planer om at den noensinne skal komme tilbake. Jeg er 28, og har hatt den siden jeg var 18. Har sett piercing i navlen på godt voksne damer, og tenker at jeg ikke vil være en av dem, da det ikke ser særlig pent ut, bare litt som om de tviholder på tenårene/20-årene. I stedet for å måtte vurdere etterhvert når jeg blir "for voksen" fant jeg ut at graviditeten var en ypperlig anledning til å slutte med den, og en venner seg til at det ser/føles tomt ut etterhvert.

Skrevet

Jeg er 26. Tok min piercing da jeg var 17. Tok den ut da jeg ble gravid i februar i fjor. Tok den inn igjen 3 mnd etter fødsel da magen var flat igjen.

Har en liten sølv-dobb med grønn sten. Diskret og pen. Syns en navle er mye penere med et smykke enn ingenting...

Driter i hva andre synes:)

Skrevet

er nok litt diskriminerende og sier at magen må nok være pen om den skal ha navledobb..

en fin liten diskret en :) hvorfor ikke?

Skrevet

tok den ut da jeg begynte å få mage, satte den inn igjenn noen mnd etter fødselen. Føler meg også naken uten.(knøttet er nå 9 mnd gammel)

Har ikke noe inntrykk av at det er ut med navlepiercing.

Jeg er 33 og tok den for 7 år siden.

Skrevet

Syns ikke det er fint... Litt harry...

Skrevet

Jeg har en liten diskre (sånn helt vanlig en9 med blå sten, kjempe fint syntes jeg. Jeg er slank og litt trent mage så syntes bare det er stilig jeg. Hadde den under begge graviditetene også. Uansett hvor en har pircing må man jo tenke på om den plassen kler en og ikke at en har det bare for å ha det liksom. Jeg er 26 og har tenkt å ha den lenge. Alle unntatt min bestemor syntes jeg kler den, hehe. Satte den inn i begynnelsen av ungdomsskolen engang.

Skrevet

Jeg hadde navlepiercing i 10 år. Tok den ut da jeg var et par og tredve år gammel. Hadde den i under svangerskap.

Følte meg litt "naken" da jeg tok den ut, men oppdaget fort at min mage kledde piercing-fri navle kjempegodt.

Skrevet

Jeg er 31 år og førstegangsfødende. Jeg har ikke tatt ut piercingen ennå, og kommer til å kjøpe meg piercing for gravide. Fikk tips av JM. At jeg som 31 år skal ha piercing ser jeg på som uproblematisk. Den eneste gangen den evt synes er når jeg er i bikini, og dette er en MEGET sjelden event. Om jeg skjuler den, så stort sett bare jeg ser den, er det vel heller ikke harry.... Det måtte i såfall være om jeg gikk med bar mage, men det sluttet jeg med når jeg fylte 20 og ikke var tenåring lenger. :) Så det er vel mer hvordan en kler seg og ikke om en har piercing eller ei, det er min mening.

Skrevet

hatt piercing i navlen i 10 år og satte den inn etter graviditet etter 3 mnd.

Jeg føler meg også naken og "tykk" uten denne i.... Men sikkert en vanesak. Jge kommer nok iallefall til å ha piercingen noen år til!! Er 26....

Skrevet

Hullet kan "revne" (helt eller baren underhuden) under graviditeten..Litt avhenig av type navle og hvor piercingen er..Selv er jeg strekkmerkefri, men ut fra navlepiercinghullet så stråler det ut noen strekkmerket...Likedann inne i tatoveringen jeg har på magen..Ikke synlig annet enn når den studeres. Men merkene er der og når resten av kroppen er 100% strekkmerkefri så bør kanskje jenter tenke litt mer på når og hvor de tar tattiser og piercinger????

SÅ lenge piercing synes kun når man går i bikini så kan det være fint..Men om man bevisst går med lave bukser og korte topper/typer topper sompå en eller annen måte "viser" navlen,-og man er over 25-20,- DA blir det lit desperat.....Og nesten verre jo flater og veltrimmet magen er...Man virker så desperat etter å "vise frem" en fin mage tross alder og fødsler..Men når man kommer i bikini og det er natrulig at folk ser navlen, så er det bare fint.... stort sett.

Har selv ikke satt i ringen igjen, men hullet er der, og kommer aldri til å gro..Jeg har "Innovernavle" så hullet er tatt i "dødhud" i overkant av "Hullet"..Kjente nesten ingenting da hullet ble tatt (for nå 17 år siden) og aldri vært plaget/kjent noe til det..Tror nesten ikke jeg blødde en gang da jeg tok det.... Noen gang har jeg lyst til å sette inn noe,- men mannen liker ikke slike ting.-så jeg lar være... Faktisk kunne tenkt meg noen tattiser til også..HAr noen ideer til fine, diskre og stilig typer........

Har to tattiser og hadde piercing i navle, pupp og 6 og 8 hull i ørene og hull i nesa.....Men alltid vært veldig "diskret" og blitt sett på som "classy" om det kan sies slik....Og det at mannen HATER blekklatter og piercinger, men alikevel ble sammen med meg sier vel sitt :o)

Skrevet

En diskret dobb i navelen på en pen mage er bare fint. Og hun som sier dess finere magen er dess teitere, er desverre bitt av janteloven.

Trur du får mange beundrende blikk om du går med babyen din i sommer med en plettfri mage med en pen dobb i navlen:)

Skrevet

Jeg synes navlepiercing er ganske harry uansett hvordan magen ser ut. Men det synes jeg forsåvidt om alle andre piercinger og. Synes ikke det er pent.

Skrevet

Jeg har ikke navlepiercing selv, og tror heller ikke jeg skal ha det, men synes det kan være ganske fint på brune, flate, ungdommelig mager.

Skrevet

Har aldri sett piercinger i halvbleikfeite mager, men synes det er utrolig stygt uansett. Tok ut min da jeg var 23. Smiler når jeg ser noen, og synes de er litt harrye. Glad jeg kom over den tiden.

Skrevet

Trur det er litt som med i ørene. Enten har man et eller så har man det ikke. Sier ikke så mye om deg som person, derfor kan man ikke si at det er harry eller ikke, eller at man "kom over den perioden", det er ingen "periode", kanskje for noen, om de var sånn piercingtryner all over the place og navlen var en av stedene, men kun navelen og evt i ørene er ikke harry, om ikke jenta er harry selv. Det er mer typete med piercing alle andre steder, men akkurat navlen og ørene ( om det ikke er typ 4++ hull i hvert øre) er bare fint:)

Skrevet

Angrer så jævli at jeg tok navlepiercing jeg. Tok den når jeg var 15, nå er jeg 23. Har ikke hatt den i på et år og har det ufattelig stygge arret.. Æsj.

Skrevet

Jeg er hun som sa det var MEST harry og vise frem ringen om man var slank....Ikke på stranden, men å kle segbevisst for å vise fremm..

Ikke sjalus..Men blodharry er det..Liker litt piecinger og tatiser også, men bør være classy..

har selv flat mage, faktisk oppnådd, for første gang i mitt liv nå når jeg er 32, og ha antydning til six-pack..Men setter da vel ikke i ring og viser frem magen for det??? Og på stranda er det hipp osm happ om det blir bikini eller badedrakt..snapper med det som er tørt og ligger nærmest..Trenger ikke vise meg frem,- jeg FØLER meg bra og det er nok :o)

Gjest lillemamsi
Skrevet

Jeg er 23 år, hatt piercing siden jeg var 15.

Tok den ut når jeg var gravid med barn nr 1, og satte den inn igjen med en gang etterpå. Jeg fikk min flate veltrente mage tilbake med en gang, og føler meg veldig naken uten mine piercinger. Viser ikke magen min frem noe mer enn de med dvaskete mage, så det er sagt.

Nå er jeg gravid med nr 2, og er snart på tide og ta ut piercingen. Men kommer til å sette den tilbake. Synes det er fint på magen min, og ser ikke for meg at jeg kommer til å føle meg vel uten. ..

Skrevet

Uansett, heller ei fin ei med navlepiercing som kler seg litt for å "tilfeldigvis" vise den frem om t-skjorta blir med litt opp om hun strekker seg e.l, enn ei med dvaskete mage som kler seg sånn og magan buler ut. Er ikke akkurat navlepiercingen man legger merke til mest da! Men det er en helt annen diskusjon, da.. Bare et lite svar til hun som synes det er mer harry med veltrente med korte topper enn de som er dvaskete og korte topper.

Uansett, høres ut som hi trygt kan sette i dobb igjen uten at det er stygt og harry:) God sommer!

Skrevet

Jeg synes det er grusomt Harry og trashy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...