togutter Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg syns de ytre kjønnsleppene mine har blitt så hoven.. Og forandret farge, ser nesten litt sånn blå-lilla ut. Er dette vanlig? Hørte om ei en gang som fikk åreknuter på kjønnsleppene under graviditeten, iiiiiik! Er 34+0
Plutselig_gravid Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Helt normalt Jeg var KJEMPE hoven der nede. Alt var liksom forstørret, var vanskelig og barbere seg osv Nå er det 9 uker siden jeg fødte da (hehe er litt treig med å forlate dere) og alt er tilbake til normalen. Faktisk fra dag 1 etter fødselen.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Ja, det er vanlig! Jeg merker jeg er helt hoven der nede selv. ER 33+3. Men har vært normal mellom svangerskapene altså
shot Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Helt normalt. Jeg er også hoven og har fått mørkere farge. Intimbarbering er ikke så enkelt lengre, hverken pga hovenhet eller mage..hehe
togutter Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 puh.. hehe, var nesten redd jeg kom til å se ut som en hoven, blå, ekkel ettellerannet der nede for alltid! Godt å vite at man kan bli "normal" igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå