Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 finner ikke ut om jeg hadde el 14 mai eller om jeg hadde den senere.. er 21 dpo om jeg hadde den 14 mai og da ville vell en test slått positivt ut nå? og om jeg hadde senere så tror jeg det var 18 mai.. ellers så har jeg ikke hatt el tror jeg.. eller kansje el var i går, men livmortappen va lukket, lav og medium myk i går.. skjønner ikke noe.. har hatt åpen livmortapp den 14 mai og den 18 mai, og lukket mellom disse dagene.. her er charten min om noen klarer å se noe om når el kan ha vært:) http://www.fertilityfriend.com/home/269385
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg tror du hadde El rundt den 19/20 mai...Tempet lenge?? Vet min brukt par sykluser på å finne EL...Tenker i de dagen pga at de er de siste dagen med W (white er det ikke det...Hvitt utflod)... Ville nok ha prøvd å ta en test i morgen eller til helga om TR ikke har kommet... Må legget til at det er en stund siden jeg tempet og tydet chart...Så kan nok hende noen andre vet bedre enn meg... )
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 åjj, hvordan ser du det? jeg synes det er spennende når andre tyder charten min:) selv skjønner jeg ikke så mye. er første mnd jeg temper hver dag, har tempet en mnd før men da begynte jeg midt inni og tempet bare noen dager. W står for Watery utflod:) tusen takk for at du prøvde i alle fall, morsomt å se om du har rett:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Hehehe...Sier jeg er ute av trening... :oD Skal se om jeg klarer å forklare dette da...hehe... Du hadde første mens dag den 21 april... Så ser jeg at du hadde litt utflod den 29 og 30..Normalt med litt ekstra...Så ser jeg at du har litt blødning fra 4 tom 10 mai... Så har du utflod igjen den 14 og lav temp...som igjen stiger og faller ned den 18 og opp igjen den 19...Tenker da at du hadde EL rundt den 19...Du har en jevn temp fra den 20 og frem til i dag hvor den har steget litt... Tenker også at du har en lang syklus med 45 til 50 dager...Om jeg ikke tar feil nå... Som sagt kan ta veldig feil her altså...Forsto du noe??? Hvis jeg ikke tar så grådig feil nå så synker tempen litt eller mye når man får EL...Veldig individuelt...Kan se om jeg finner min chart...husker ikke så mye...Er jo 2 år siden jeg holdt på med dette... )
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 ja det høres ut som det stemmer ganske bra ja:) ja jeg har veldig lange sykluser, men noen ganger er de korte eller vanlige for å si det sånn.. på rundt 30-33 dager. det er veldig forskjellig hvor lang syklusene er. jeg forsto litt, virker som du har rett når jeg ser på charten og tenker etter. men jeg kan jo ikke være helt sikker på om det blir rett, hehe:)
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 prøver å sette eggløsningen på den 19 og se:) da vet jeg ca når jeg kan teste:) men føler meg ikke gravid da:/ og om eggløsningen var den 19 så er ikke sjangsene så store for at det klaffet da vi ikke hadde så mye sex rundt den tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå