tereseee 2pp Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Er det noen flere som har opplev det? Ikke så lenge siden jeg sluttet med prev(mars), men i april var syklusen på 28 dager og hadde el rundt dag 14, altså normal.. Testet meg fra dag 12 nå, men bare negativ.. så sluttet jeg å teste rundt dag 20, i går hadde jeg masse stikkinger, og testet positiv.., testet positiv i dag også. Men er er det normalt? Jeg skulle jo egentlig ha mensen, så derfor trodde jeg stikkinga var TR, men testet uansett, som den testomanen jeg er, så måtte jeg jo teste;P Lurte litt på om at d var for at jeg var graivd, noe jeg ikke føler meg, men den testen var negativ.. så da har jeg el den dagen TR skulle komme. rart..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg testet positiv på en eggløsningstest når jeg var gravid, men neg på en gravid test. Den viste først positiv noen dager senere. Hadde og masse stikninger. Idag er jeg 5+5 Lykke til. klem
tereseee 2pp Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer:) Men det som er til meg er at jeg har testet negativ på el hele denne perioden, har testet med billigstrimler.. kan det hende at jeg har hatt el da, uten at testen ble positiv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå