Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er 11 dager på overtid. Skal strippes i morgen. Forrige svangerskap tok jeg modningsakupunktur, ble strippet, jm prøvde å ta vannet uten å klare det. Ble til slutt satt igang vha drypp 19 dager over termin og fødte 20 dager over. Nå har vi flyttet og dermed byttet sykehus. Jm sa jeg skulle slippe å gå så lenge før de evt setter meg på drypp denne gangen. Stor forskjell fra sykehus til sykehus dette med når man blir satt igang. Flere på overtid?
Silje & prinsen<3 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei !! Er også 11 dager på overtid, og må si eg er veeeeldig lei no !!! Skal til vurdering på sykehuset i morgen, HÅPER de setter meg i gang, eller stripper meg... Begynner å bli veldig utolmodig etter å treffe lille gullet i magen..... Eg hører til på kk i bergen, og vet de er "strenge" med å sette i gang.. Tror de lar oss gå lengst mulig... *sukk* Håper det snart blir vår tur!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 -3 her, skal til kontroll på sykehuset imorgen(baby ble snudd fra seteleie for 3 uker siden, så kontroll av leie) håper jeg tør å be om stripping/sjekk av evt modning da! Løp akkurat ned trappen og da fikk jeg nedpress så det holdt, kanskje det er svaret! Har hatt sex så mange ganger de siste 14 dagene at vi er helt lei....hehe Lykke til jenter dere står først i kø!
*Virgo* Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er en uke over termin. Skal til overtidsvurdering på tirsdag så det blir spennende og se hva de sier. Dessverre er det litt i genene mine å gå overtid. Søstrene mine og min mor har gått over termin dato, så jeg var forsåvidt klar over at det kunne skje meg. Prøver bare å tenke at nå er det en dag nærmere fødsel. Har vel en følelse av at det skjer før overtidstimen på sykehuset, så.... Spennende. Det eneste jeg syns er kjipt er alle andre som har fått før meg... Som "sniker" i køen;)
Lillesolsikke Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Her er jeg 2 dager over, ble strippet i går på sykehuset siden jeg har fått en mild svangerskaps forgiftning. I håp om at dette ville sette ting i gang på egenhånd, om ikke noe skjer, blir jeg satt i gang på mandag. Så jeg regener ikke med at noe skjer før den tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå