Gå til innhold

Stor stelleveske?

Megawhat har ♀ + 2 nyankomne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å finne ordentlig stor og god stelleveske denne gangen... Siden jeg venter to, vil jeg ha en som er større enn de vanlig - for jeg fyllte lett ut en vanlig sist med en baby.. ;) Ekstra mye bleier og skift, og har jo bredere vogn, så passer fint med større veske og.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en ganske stor stelleveske denne gang. Allerhand messenger bag. Den har mange praktiske løsninger. Gleder meg til å bruke den. Jeg har også barn fra før, som jeg må ha ekstra skift til.

Skrevet

Er på jakt etter en stor stelleveske selv. Fikk et godt tips av søsteren min. Hun har kjøpt se ei stor flott vanlig veske med flere rom. Siden den har skulderreim går den fint an å henge på vogna. Stelleunderlag får man kjøpt på Kid og Ikea vet jeg. Jeg tror jeg skal finne meg en stor veske/bag i veskebutikken, den ser jo litt flottere ut også.

Skrevet

Jeg kjøpte den nye til teutonia. Syns den er veldig grei. Eldstejenta har akkurat slutta med bleier, så trenger ikke ha det med til henne, men greit å få plass til ei ekstra truse og bukse til henne i tilfelle uhellet er ute. Teutoniaveska har flere rom og er lett å lage orden i slik at man finner det man trenger :) Har allerede pakka i den, og gleder meg til å bruke den. Sist hadde jeg ei slik "gammaldags" veske med bare ett rom, og det var heilt pyton! Fant aldri det jeg skulle ha, jo :)

Skrevet

Nå har ikke jeg fått kjøpt enda og har heller ikke kikket så mye rundt, men så på den weekendbagen til Brio (siden jeg har Brio vogn) og kommer til å kjøpe den - den var stor og så ikke sånn typisk stelleveske ut. Den hadde også avdelte rom og smårom som gjør at man kan holde litt styr på feks. nøkler og mobil.

Skrevet

Har bestillt en som matcher til Emmaljunga Edge Duo vogna som jeg kjøpte!

Bestillte den største selv om den var litt dyrere og litt stilig å se på! Greit med stor plass. da det er mye rart man pleier å putte veskene som tar endel plass!

Skrevet

Hmmm.... litt rart skrevet så jeg!!!

Jeg synest i tillegg at den er litt stilig å se på skulle det stå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...