Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har litt peiling på sånt???

Jeg har noen helt grusome ekle drømmer. Begynner med at jeg treffer en jeg var forelska i som 14-15 åring. Har hatt drømmen flere ganger, og det er ikke alltid samme person. Han blir med meg hjem, og vi sover sammen. Klining og kosing, ikke sex, men det føles utrolig deilig.

SÅ kommer jeg til å tenke på samboeren min. Han har ikke vært med i drømmen før jeg pluttselig kommer på at han er jo faktisk hjemme. Den snille, gode kjæresten min som skal bli pappan til barnet jeg bærer på. Jeg skynder meg ut av soverommet, og da sitter han på stua og gråter, for han har sett meg med han andre fyren. Jeg knekker helt sammen og har grusom samvittighet. Våkner ofte av at jeg gråter, for jeg tror jeg har ødelagt den lille familien vi skal til å bli.

En annen ting jeg drømmer ofte i perioder, er at jeg mister tennene mine. Det er litt mer komisk, da.. Våkner og roter febrilsk rundt i kjeften med tunga mens jeg bekymrer meg for tannlegeregninga. Har hørt at dette betyr noe spesielt, men husker ikke hva.

Noen som kan hjelpe meg med dette??? Væææærsåsnill???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...