Gå til innhold

Dere med 28-30 dagers syklus?! Kan dere se hit litt?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilken dag i syklus har dere fått positiv eggløsningstest, eller merket at dere har eggløsning?

Jeg er på min dag 14 nå, og har testet etter el siden dag 11...men bare negativt..

Jeg kan ikke ha hatt el?? Bruker CB-digital...

Har stabile sykluser på ca. 28 dager

Vil så gjerne finne den, første gang jeg tester etter el...

Takker for alle svar jeg kan få:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har syklus på 27 dager, men svarer allikevel. Jeg har brukt EL-test bare noen få ganger, og har fått positiv test fra dag 15, begynte på dag 10, så det er fortsatt store sjanser at det kommer.

Denne måneden har jeg fått det veldig sent, men har også vært syk, så det kommer vel av det.

Lykke til!

Skrevet

Ååå, tusen takk for svar Lillesøster/bror til tulla :)

Noen flere?

Skrevet

Hei,

Jeg har hatt syklus på 27-29 dager de siste mnd, men har ikke tatt EL tester før denne mnd. Da hadde jeg neg dag 13 (litt mørkere strek enn dagen før), pos dag 14 og neg dag 15. Brukte billigstrimler, og de funket bra (så gjenstår det å se om det ble noe resultat...)

Skrevet

Tuuusen takk for svar hannemor82:)

Da får jeg kaaaanskje positiv test i dag når jeg skal teste etter jobb, eller i morgen :D (håper jeg)

Ifølge el-kalkulatoren skal jeg ha eggløsning i morgen, 5.juni

Håper flere slenger seg på og gir tilbakemeldinger:)

Skrevet

Forresten, hannemor:

Masse lykke til, håper dere lykkes og at det snart vokser en liten spire inni deg:) Skal krysse fingre og tær :P

Skrevet

Jeg har 29-dagers syklus. Tester ikke, men hadde eggløsning en gang i løpet av dag 15-18. Så ingen grunn til panikk :-)

Lykke til!

Skrevet

Så bra å høre ProsjektBaby:)

Da regner jeg med at el er rett rundt hjørnet...vi hoppet til køys på tirsdag, og skal ta en ny runde i dag... satser på å ha oss annenhver dag her i huset...men i helga blir det sikkert hver dag,hehe:)

Igjen takk for svar:)

Og tar gjerne imot flere svar med et stooort smil :D

Skrevet

ble gravid etter at jeg fant EL på dag 13. hadde da 28dg syklus. men har oxo funnet den på dag 15, så det kan variere litt, men vanligvis på dag 13 hos meg.

Skrevet

Tuuusen takk for svar JKM09:)

Ser bra ut det her:) Er som sagt på dag 14 i dag og skal teste i dag etter jobb:) Er som julaften å vente på positiv el-test,hehe:)

Håper bare at jeg er heldig og får positivt enten i dag eller i morgen :)

Skrevet

Jeg har 30 dager syklus og positiv el test dag 15-16. Har også da 14 dager fra el til mens:)

Skrevet

jeg fikk positiv test dag 13 denne gangen...har syklus på 26 eller 28 dager...litt usikker da jeg bare har hatt en blødning etter utskrapning og det var etter 6 uker....men før det var det mellom 26 og 28

Skrevet

har vanligvis 30 dagers syklus og det kan se ut som at el er på dag 16 ca...

Skrevet

Weee:)

Når jeg kom hjem fra jobb i går fikk jeg positiv el-test :D (på dag 14)

Gud jeg var fornøyd...kjente jeg ble litt stressa jeg,hehe...visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg...har aldri testa etter el før, så var litt moro:D

Da vi skulle ha oss, klarte han selvfølgelig ikke å komme?!!!!!

Gud,jeg ble så frustrert at jeg tror ikke dere aner:S

Så vi dro til svigers en tur på besøk, og når vi kom hjem måtte jeg prøve på nytt:) Og da gikk det :D:D

Så nå er det bare å vente i spenning...

Blir sikkert å ha oss hele helgen også, bare for å være sikker,hehe:)

Wish me luck :D

Skrevet

Oioioi, så spennende;-) Da krysser jeg fingre og tær for deg også!

Er forresten ikke bare din mann som får prestasjonsangst. Vi er på 2pp nå, og 1pp hadde jeg stressa han så opp at han ikke klarte komme to ganger. Så denne pp har jeg ikke sagt noe som helst om det, men "lurte" han med 1 og 2 dager før el utenå si noe, så da gikk det fint;-)

Lykke til igjen!!

Klem

Skrevet

hehe, det samme er vi blitt enige om :D

At jeg ikke får lov å fortelle han når jeg har eggløsning...

Han sliter nok til vanlig med å komme, og da hadde han ihvertfall slitt hvis jeg hadde fortalt han om el min..

Vi får krysse fingre og tær sammen hannemor82, og satse på at vi er en hel gjeng som flytter inn på 1.tri snart:D

Når har du forresten ikm?:)

Skrevet

Ja, vi krysser alt vi har!

Jeg har ikm 13/6... Lang ventetid! Hva med deg?

Skrevet

Uff, ikke før 18-19.juni :S

Du har heldigvis ikke like lang ventetid som meg da ;P

Vet du hvordan man regner ut de 14 dagene fra el til ikm?

Hadde el i går 04.06

så skal d gå 14 dager før ikm dagen...har jeg da ikm 18.06 eller 19.06?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg regnet 14 dager fra el 30.5, lørdag-lørdag...

Mulig det er feil, men jeg stoler ikke på noe før litt etterpå likevel, forrige mnd klarte jeg å stresse slik at jeg gikk 2 dager fra ikm til mensen kom.

Har du noen barn fra før? Jeg har en gutt som blir 2 i sept - håper han får en bror eller søster snart:-)

Skrevet

Da sier jeg at jeg har ikm 18.06..hehe:)

Jeg har ingen barn fra før, men har vært klar hele mitt liv!!!

Jeg håper egentlig på at jeg får en liten jente jeg:)

Men en gutt er selvfølgelig velkommen, bare jeg får æren av å bli gravid og ikke miste da :D

Heldig du er som har en gutt:)

Vil åsså ha bebis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...