jajamen Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har i går og i dag våknet av at jeg er kvalm...vannet har stått i munnen liksom.. Ubehagelig, men det gir seg etter noen minutter. Ellers så har jeg aldri i mitt liv hatt større brystvorter enn jeg har nå!! De har blitt mørkere, og det er blitt masse slike "nupper" på de.. Tok en slik billigstrimmel i dag tidlig, men den var negativ. Men den testet også min svigerinne negativt på i går, og hu har fire dager igjen til termin!!! Bortkasta søppel??
MissMe*med*lillegutt Skrevet 8. juni 2009 #27 Skrevet 8. juni 2009 Ikm i morra her Symptomer? *Kvalme inni mellom *Enormt sultfølelse *Veeeeldig såre brystvorter *Menslignende smerter i magen Er ikke sikker på om dette er symptomer på en evt. graviditet eller om det bare er hormoner som løper løpsk etter jeg tok ut hormonspiralen.. Men det får vi nå bare vente å se Tok en test på lørdag og den var negativ, men det var kansje litt tidlig å teste.. Får vente til helgen igjen å se Gratulerer til deg lenger oppe her med positiv test !
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 8. juni 2009 #28 Skrevet 8. juni 2009 IKM fredag eller lørdag (ellet neste uke en gang!! syklus skikkelig på tur) Ustabil i humøret (mannen flyter nesten ut her tror jeg) lett kvalm kjenner litt mensen følelse uten murringene sliten tisser mye Men det er sikkert ønske om å være gravis som lager alle symptomene. har ikke troen denne mnd, så venter bare på tr slik at neste pp kan komme igang.
LiLu:) Skrevet 8. juni 2009 #29 Skrevet 8. juni 2009 Ikm torsdag 11. (tror jeg, ustabil syklus) Mensmurringer Stikninger Tisser mye, har måttet gå opp om natta nå de siste dagene Fikk negativ billigstrimmel igår, men tenkte å prøve en cb digital på torsdag, eller så lenge jeg klarer å vente.
Nellybelly Skrevet 8. juni 2009 #30 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har gått på 1. dobbel pergokur denne mnd, men tror ikke det har hjulpet. Har IKM i morgen eller torsdag... litt snål chart... Uansett så merker jeg at jeg gradvis får LITT ømmere pupper nå, kjente først til det i går. var også litt kvalm på kvelden. (bruker variere fra mnd til mnd, noen ganger er de ømme fra el, andre ganger aldri, og er ofte kvalm før tr har jeg merket) Men i dag kjenner jeg mensmurring, så det tar jeg for et sikkert tegn... på tr altså... Vet at murring forekommer når man er gravid, men tempen sank litt i dag tidlig, så det er nok tr... ( Er på senest dag 13 etter el. men på dag 10 iflg ff. LAP om 2 uker... som jeg helst kunne ønske jeg slapp... Lykke til dere andre ) ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå