Gå til innhold

IKM uke 24, symptomer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaa,litt? :P men jeg leter å graver for mye etter de,så føler alt blir så feil..

men føler meg alltid sulten å veldig oppblåst :o ømme pupper har jeg fått i løpet av natten :s

duda? :)

Skrevet

Tja, er da noe men det kan også sikkert spores til PMS.

Har fått tyngre brøst, mørkere brystvorte, slike "nupper" i kanten. Hatt masse mensmurringer, i flere dager allerede faktisk. For to dager siden var det sinnsykt vondt slik at sambo ble rett og slett bekymra..stakkars..hehe.

Fått en million kviser, pleier aldri å ha det...Både i ansiktet og nedover på halsen, skikkelig lekkert..

Men som sagt, alt kan jo være PMS, har IKM tirsdag den 9 juni.

Det er vår første pp etter SA......

Skrevet

Nada symptomer her :-(. Alt er som det pleier. Så ser for meg ny pp. Men er bare i 3. pp, så har ikke mistet motet :-)

Skrevet

Hei jenter!!! jeg blir med her jeg!!

Har IKM Torsdag 11 Juni tror jeg.... hadde positiv el test 18.mai og 22 mai hadde tempen steget(fikk ikke tempet 21 mai) og inne på pernille.info står det at den dagen tempen er høy etter el skal ikke regnes med i lutefasen så da tester jeg torsdag=)

Jeg har ikke mange symp, men kanskje noen?? eller innbiller meg iallefall at jeg har noe....

Tempen er høy fortsatt idag var den på 37,09

aerola`n er mye større og rødbrun (er veldig lys i huden så dette syntes fort)

sulten (dette kan jo bare være en tilfeldighet)

stikker i livmoren eller strekker klarer ikke helt å beskrive det..

når vi har sex er jeg "trang"??? vet ikke om dette er et symp engang.

jupp, det var de symp jeg hadde=) jeg må le litt av meg selv... prøver å finne på symptomer å vettu=) må prøve å ikke tenke så mye på det...

Skrevet

Hei:)

Har ikm fredag 12. juni, så er jo fortsatt over en uke til. Har i grunn ingen symptomer unnatt litt kvalme på morgenen i dag. Men nå sliter jeg til tider med kronisk kvalme, så kan desverre ikke skille om det er pga at jeg er gravid eller om det er "sykdommen" min.

Er jo i grunn litt tidlig å få symptomer for min del da.

Skrevet

IKM mandag 8.juni...

Har ikke spesielt mange symptomer....er veldig sulten da (har sikkert gått opp 2 kg allerede), trøtt (enormt søvnbehov), tar lett til tårene, puppene har ikke vokst spes mye og areola er så og si som før, men disse nuppene har kommet...Stikking nederst i magen og i lysken dersom jeg strekker meg...

Når skal dere teste?? Testet i går, negativ, snufs, hehe...

Skrevet

Hey, jenter :)

Jeg har IKM søndag den 13.juni! Har fått tyngre/ømme bryster. Pleier alltid å få ømme brystVORTER før TR men nå er det hele brystet og ikke nipplene. Sist uke på mandagen hadde jeg steeerke stikninger/draing nede med magen på høyre siden sikkert tegn på at EL skulle komme, dette gjentok seg 3 ganger etter hverandre med jevne mellomrom. Så ga det seg litt men kom tilbake med milde stikninger løpet av kvelden. Nå kommer det innemellom milde "verking/trykk" på høyre og venstre siden men mest høyre. Har hvit tykk utflod og mer nå enn for bare noen dager siden. Har også kjent at livmorstappen er litt lavtplassert og sentral plassert. For en uke siden var den litt langt oppe og litt "bakovervendt". Hmmm. Er over en uke til IKM då, så har ingen forhåpninger! Tipper TR kommer for sent og bare for å tirre :P

Skrevet

Jo to ting til. Tror jeg har fått sopp også, klør noe fælt! Vet jeg ikke har klamydia og har nylig hatt UVI så er sikkert pga det. Utrolig IRRITERENDE hehe. Har perioder hvor jeg er kjeeempe varm og fryser om hverandre.

Skrevet

Jeg har IKM 12.juni.

Når vi har prøvd tidligere, har jeg følt meg kvalm, men har jo skjønt etterpå at jeg har gjort meg selv kvalm fordi jeg håpet jeg skulle være gravid. Mensen har alltid kommet!

Men, denne perioden har jeg utrolig ømme pupper. Pleier alltid å ha det før mensen, men ikke så lenge før mensen. Har hatt det siden før EL.

Og så stikker det litt på venstre side ved siden av navelen min. Vet ikke om det er et symptom, for jeg synes vel kanskje det er litt høyt oppe i forhold til livmoren? Eller?

Noen som har kjent stikkinger rundt navelen så tidlig?

Skrevet

Ikke noen symptomer. Har ømme bryster, men det har jeg alltid på denne tiden (kanskje noen dager før denne gangen?) - så jeg regner med at tr kommer fredag 12. Er 7 dpo i dag.

Skrevet

heia! ja her var det jo litt symptomer på gang :)

jeg har ubehag i korsryggen, sinnsyk hodepine (hatt det i 3dager nå, og hjelper ikke med paracett) og veldig trøtt og slapp...

har IKM lørdag 13.juni.. så jeg begynner nok å teste på tirsdag, klarer kanskje å holde meg til onsdag.. hehe :)

håper vi alle har små spirer i magen :)

Skrevet

Har IKM 11 men jeg hadde el den 25-26.

Jeg har mye stikkinger og murringer i livmoren.

Ømme brystvorter.

Litt kvalm.

Svimmel.

Fryser veldig.

Tisser mer en vanlig, men ikke mye.

Vondt i halebeinet, det stikker liksom. Slik som om når du er nummen i beinet at beinet har sovnet. Maur i hale beinet....Ler...

Har testet hos legen i dag, men det var for og sjekke siden jeg er svimmel. Den var neg men det visste jeg jo, det er jo så tidlig. Jeg har ikke sagt noe om at vi prøver på og få flere barn.

Skrevet

Forrie måned da jeg ble gravid (sa) Hadde jeg ømme pupper i over en uke før mens, pleier bare å ha det i sirka 4-5 dager før jeg ikm. Og dagen før ikm, fikk jeg halsbrand, og hadde det er par dager. Hadde halsbrann i går ettermidag, og hadde det også da jeg våknet til morran i dag, og hadde det da i 3 timer ca... Men er bare på dag 6, så tviler på at man kan merke så mye symtomer gett:P

Prøver å ikke kjenne etter heller, men hvis jeg får noen ntydelige symtomer er det jo greit:D Kommer nok ikke til å teste før fredag, lørdag.. Skal være veldig flink denne måneden=)

Skrevet

Det stikker i underlivet mitt innimellom....pleier å få mensenmurringer ca en uke før mensen, men synes dette er litt annerledes :)

En uke til testing :) :) :)

Skrevet

Ha ha her sitter jeg og lager meg symptomer. Det er egentlig ganske enkelt. Trykker jeg hardt nok på brystvortene så blir de ømme.

Spiser jeg nok sjokolade så blir jeg kvalm. Da får jeg også vondt i magen. Er allergisk og derfor trøtt. Drikker mye vann og må tisse ofte.

Mensmurringer har jeg alltid litt til og fra, så de er de eneste som FAKTISK er på plass.

Ja ja... og sånn går no dagan....

Skrevet

Jeg er skikkelig sur, ikke bare litt.. men ordentlig SUR. store humørsvingninger.. men jeg bruker å bli sur når det er noe jeg "ser fram til" selv om jeg nå ser fram til å ikke få mensen.... ellers så er magen urolig... den som venter får se...1 uke så vet jeg...

Skrevet

Godt å se at det er flere som symptom-jakter her! Jeg regner ut ikm utfra forrige blødning som var en SA, og sliter veldig med å tyde kroppen denne gangen. Sist var det lettere, VELDIG ømme pupper 7-8 dager før ikm, humørsvinger som gjorde mest utslag i sinne, kviser på haka, luft i magen og murring i magen. Først trodde jeg TR skulle komme for tidlig, men når disse tingene varte såpass lenge forstod jeg jo at det var spire. Mistet jo den:-( men trøster meg selv med at mange blir raskt gravide igjen. Håper veldig nå, men har hatt skikkelig ømme pupper siden SA nesten, noen dagers opphold, så var det på'n igjen. Litt rar i humøret også, men mest andre veien nå.. Griner for ingen ting, er sååå lettrørt at det er flaut! Hadde litt stikk i magen rundt EL, men det gikk bort, så det var nok bare en kraftig El. (kanskje dobbel dose og tvillinger på gang?? tihi!)

Lykke til alle sammen, regner med noen av oss har begynt testingen allerede:-) Jeg tenkte å vente til iallfall torsdag!

Skrevet

POSITIV test 3 dager før IKM!!!!! :)

Ikke spesielt med symptomer....trodde tilslutt at det ikke skulle gå denne PP pga "symptom-mangel"! ;)

SULTEN er jeg, ja, såvisst!!!

Skrevet

Gratulerer!!! Kjempegøy at det er noen her som lykkes, det gir litt håp i magen om ikke annet! Send litt støv til oss da:-)

Skrevet

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

MASSE babystøv sendes til allesammen!!!! :)

Tvi, tvi jenter...håper vi blir mange som flytter over til 1.tri! :)

KLEM

Skrevet

Jeg har tatt tre tester i dag og to av de er det strek og en skyggestrek.

Skal teste med den digital test slik at det står greit og enkelt.

Men jeg har slike syptomer nå at det kan jo ikke være noe annet.

Super trøtt.

Kvalm.

Liker ikke Cola og en sigarett som jeg syntes har vært godt.

Hodepine.

Svimmel.

Forferdelig gretten.

Nummen i halebeinet.

En ømm pupp.

Stikkinger i sidene.

Murring.

Maur i beina om natten.

Det står at når man blir kvalm og utrolig trøtt veldig tidlig så kan det være tegn på Tvillinger.=)

Skrevet

Det stikker i eggstokkområdet mitt, både på høyre og venstre side.

Pleier å få mensenmurringer ca en uke før mensen, men føler disse stikningene er litt annerledes og minner om da jeg var gravid i desember, men det endte desverre i en SA.

Dette er vår første pp etter SA.

IKM 12 juni.

Skrevet

Jeg har hatt halsbrann i hele ettermidag også;) Litt spent!!

Gratulerer med positiv test lengre oppe her:D

Skrevet

Grattis med positiv test over her! Kjempegøy, håper vi følger etter snart:-)

Ville ellers dytte opp tråden litt i håp om flere tester og symptomer nå da ikm nærmer seg med stormskritt for flere av oss. Jeg fikk en pakke med billigtester idag, og tok en for "moro skyld". Forventer meg jo ingen ting, ikm 13... Sitter nå og leter etter skygge, en liten prikk i testfeltet, men ingen strek hihi! Kanskje det er flere testomane i gjengen?? Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...