Pitty Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 De siste ukene har jeg hatt så problemer med å sove. For det første må jeg jo opp flere ganger på toalettet, men jeg er også så sinnsyk tett. Jeg er allergisk mot pollen og alt det surret der og akkurat vært super forskjølet med luftveisinfeksjon og bronkitt så jeg vet ikke om det er derfor eller allergien jeg er så tett ennå, samt at denne magen presser så syk under ribbena at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det virker som om jeg skal kveles når jeg legger meg for å sove! Har noen noe tips? til nå er jeg oppe om nettene, går litt rundt, tar nesepray som jeg er helt avhengig av (ikke bra, men uten hadde jeg seriøst død) prøver å sitte å sove, alt mulig, men jeg sliter fortsatt. Noen med noen gode råd? Er 31uker, og har fortsatt en god stund igjen......all tips tas i mot med stoooooooooor takk.
venter odelsgutt i august Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Trenger også råd her!!! Er jo en flodhest så ikke så lett å snu seg samtidig som ryggen verker!! klarer ikke finne stilling som får ryggen / bekkenet til å være fornøyd. Begynner å bli slitsomt å ikke få sove, går jo rundt som en sombie på jobb samtidig som det tærer på humøret.... Stakkars de rundt meg.... ;-) Noen gode råd??
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Har hatt det ganske likt som deg. Er i uke 40 nå. Jeg skyller nesen hver morgen og kveld. Det skal vist hjelpe litt på pollenet. Ellers går det i nesespray og å sitte halveis i sengen. Prøver å bruke minst mulig nesespray, og mest mulig saltvannspray, men stort sett er det bare nesespray som fungerer og jeg tar ikke sjangsen på¨å få bihulebetennelse nå bare forde jeg kan bli avhengig av nesesprayen. Den kampen tar jeg heller opp igjen etter fødsel når jeg kan bruke allergimedisin igjen. Det høres sikkert fælt ut, men vi lufter heller aldri hvis det ikke reiner ute, og alle vinduer holdes igjen i huset. Det med at magen presser kan jeg trøste deg med at gir seg litt mot slutten. Har hvertfall vært bedre hos meg de siste to ukene. Ellers hadde jeg en nydelig dag i seilbåt på sjøen i helgen, og det var helt utrolig deilig å komme vekk fra alt pollenet! Sov mye bedre natten etter. Kort oppsummering av mine "tiltak: Neseskylling Nesespray Sitte i sengen og sove Dusje og bytte klær når jeg kommer inn Vaske lett over soveromsgulv ofte Skifte sengetøy ofte ALDRI tørke klær ute Lufte når det reiner Dusje (vaske hår) og bytte klær når jeg kommer inn. Lukkede vinduer på de verste dagene. Lykke lykke til! Håper du finner noe som kan hjelpe deg litt. Misunner deg ikke som har 2 mndr igjen med dette. Min trøst er at jeg er nesten ferdig
Pitty Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Her var det mange nyttige tips jeg absolutt skal ta med meg videre godegodemamma. Det er som du skriver jeg får heller bruke nesespray enn å få bihulebetenelse igjen (hadde det for halvannen måned siden, never again ) når det er det eneste som hjelper, saltvann gjør ingenting ( Takk takk. Lykke til videre, ikke lenge nå, moro )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå