flaffas Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 JA!!! siste uka har vært helt grusom,svetter oppover 39+4 i dag... gla jeg ikke skal gå hele sommeren..
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Japp!! Drivi med det siden uke 37 eller 38.. Er 41 nå...
MiMa09 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Uff ja, og pinsen var ille, det gjorde det ikke lettere med innmari fint vær. Og jeg skal gå hele sommeren jeg... :-S Har bestilt kjølig sommer av værgudene, men får vel neppe viljen min :-(
aylana85 Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 ååååjaa ! puuhh , hjelper å legge seg ned på senga litt 3 uker igjen nå
Frøken Lakenskrekk Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 ja! Og jeg har alltid vært en "frysepinn" som synes det blir kaldt bare jeg ser en sky på himmelen! *ikke bokstavelig talt da* Nå er jeg konstant varm og svetter av ingenting.Klarer nesten ikke å sitte ute i sola før jeg koker over! Er 38 uker. Glad jeg slipper å gå sånn gjennom hele sommeren! synes nesten litt synd å de som må ha det sånn gjennom den varmeste delen av sommeren. Dere får stappe i dere is og kaldt vann og alt mulig for å gjøre det mest mulig behagelig for dere
Lykke X 4 Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Ja Sitter inne med minimalt med klær. Puh! Er 34+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå