Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tuppe på 4 år som skal fjerne mandler,sette inn dren og fjerne polypper i mrg tidlig.Kjemperedd for henne jeg :(

Må jo bare være sterk og ganske utrykksløs ovenfor henne,men mamma hjertet er urolig nå:( Full narkose og smertene etterpå..

Ikke minst det at man ikke får gi barnet mat og drikke om morgenen.

Hormonell kjenner jeg :P Hehehe.. Griner en skvett for meg selv :/

Noen med erfaringer rundt dette, eller bare har noen trøstende ord !?

Hva har man ikke bim til .. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange gode tanker sender til deg/dere.....

Skrevet

Dette går så flott..

Barn kommer seg så utrolig fort etter operasjoner.

Tok mandlene selv for 2 år siden, det gikk kjempe fint.

Og voksne har en del smerter når de fjerner mandlene, men barn kommer seg kjempe fort og virker ikkje noe særlig smertepåvirket.

Niesen min tok de da hun var ca 4 år og det var et par dager så var ho i hundre igjen.

Og ikkje minst tenk på godene jenta får med å fjerne de, det er faktisk et nytt liv om en er plaget.

Men skjønner at du er bekymret, noe annet hadde vært rart.

Det er jo sånn mammaer er, bekymrer seg for alt og vil ikkje at barna skal ha det vondt.

Masse lykke til iallfall :-)

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt... Man føler seg jo litt hjelpeløs som mamma midt oppi det jenta di (og du) skal gjennom i morgen.

Sender over mange gode tanker og ønsker dere lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord jenter ! :)

Det hjelper med gode ord og solkskinnshistorier :)

Skrevet

Heisann...

Min sønn på 6 år fjernet mandlene for litt over 6 mnd siden..

Da han våknet opp etter narkosen kunne en se på han at han hadde det ubehagelig,,, de første 2.3 timene... Men det var mest pga at han var kvalm etter narkosen..

Da vi kom opp på rommet etter oppvåkningsfasen fikk han tilbud om is, og det var noe som han gjerne vile ha:)

Han sov ganske mye det første døgnet, jeg var ganske positivt overrasket over hvor fint det egentlig gikk etter de 2-3 første timene..

Det med at han fikk så mye is han ville hjalp en goooo del på:)

Det er noe som han ikke har glemt den dag i dag, snakker om det ennå...

Og i ettertid har han ikke vørt noe syk i halsen(noe som han var mye før) Så jeg er veldig glad for at han fikk fjernet de....

Masse lykke til, det går nok helt fint skal du se,,, barn kommer seg fort ovenpå igjen, mye fortere enn oss voksne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...