får baby 2010 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 litt teit spørsmål men ....jeg er redd for å bevege meg etter sex , redd at alle svømmerne skal renne ut...ligger somregel et par timer på ryggen... er det egentlig noen vits.???noen som har blitt gravide selv om de stod opp rett etterpå? jeg har to unger fra før og med de lå jeg og...sikkert hele natta av frykt for å ikke bli gravid, men kjenner at jeg godt kunne tenke med å reise meg ja...skulle bretta noen klær og greier hehe hva gjør dere??? bare nysgjerrig
blablablu Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 jeg har hørt at 10 minutter holder massevis:) jeg pleier å legge bena høyt ca 10 minutter etterpå, og så står jeg opp og gjør det jeg vil... litt lenge å ligge i flere timer.. mener egentlig å ha lest at det ikke skal være nødvendig å ligge etter sex i det hele tatt.. men jeg ligger altså 10 min for å være på den sikre siden.. håper de svømmer fort
Carasnella Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Pleier å reise meg etter et par minutter. Og tror i grunn ikke det gjør noe, for jeg kan lekke sperm i 2 dager etterpå, så noe blir nok igjen da;)
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Akkurat det her har jeg lurt på også:-)! Jeg har veldig ustabil syklus, men denne mnd fant jeg endelig (!!!!) EL. Så dagene rundt EL, lå jeg på ryggen en halv times tid etterpå. Men ellers pleier jeg ikke bli liggende særlig lenge. Jeg har også hørt at man egentlig ikke skal behøve å ligge på ryggen, med pute under rompa eller bena oppetter veggen. Men når man er midt oppi prøvinga, så prøver man det meste som ikke er skadelig;-) Nå venter jeg bare på å kunne teste neste uke om denne mnds prøving har gitt resultat;-)
2010 Mammaen Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Det er ikke nødvendig, men noen jordmødre nabefaler 20-30 med bena opp eller pute under rumpen. Og det kan ikke skade da :-) Men veldig kjedelig å ligge der!
Tingeling27 Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 jeg bruker og sovne etterpå jeg,så hos meg så overnatter de som regel til dagen etter...men om jeg står opp rett etter, så er det som om alle er sugd opp akkurat rundt el...kommer ikke så mye ut som det vanligvis gjør da:)
oopsidaisy:-) Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 jeg pleier å gå på do å "presse" ut d jeg greier:-) gjorde ikke det da vi prøvde på de første,men denne gangen var det ikke helt planlagt.så noen karer blir igjen oppi der ja:-)
får baby 2010 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 da er det med andre ord ikke sånn kjempenødvendig altså men hva gjør man vel ikke for at det skal klaffe...enda godt jeg hadde Kamille å lese i mens jeg lå der hehe prøvinga ferdig denne pp* vente *vente* vente* lykke til alle sammen! andre med ikm 17.6???
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Hei vil ha baby feb 2010: Jeg hadde eggløsning i går:) Så jeg har vel ikm 18.06 sånn ca? Vi får krysse fingre og tær, og håpe at vi går inn på 1.tri sammen:D
klar for 3? Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har aldri blitt liggende. Springer på do med en gang etterpå.Jeg tror ikke det har så stor betydning. Men så brukte vi 6 forsøk før den satt. Men nå er jeg gravid:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Jeg ligger vel sånn ca. 10 min før jeg springer på do:) Hadde eggløsning i går, så vi får se hva ventetiden bringer:)
får baby 2010 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2009 drømmejenta: ja håper virkelig det klaffer for oss!!! skal ha cbdigital denne gangen og prøve meg litt før hihi har du barn frafør??? jeg har en på 5 og ei på 3 )) begge maser etter småsøsken
Trallllle Skrevet 6. juni 2009 #13 Skrevet 6. juni 2009 Nei trur ikke man trenger det hehe. Jeg sluttet på pillene og ble ikke gravid før nesten et år etterpå, og den mnd prøvde vi egentlig ikke engang, og jeg ble gravid i stående posisjon, og jeg dusjet vekk alt grapset etterpå hehe.. Sorry detaljer:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå