Junibølle Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 En av utfordringene ved å bli gravid, er vel å få egget til å feste seg etter befruktning. Har lest at ved mange tilfeller "renner" det ut igjen uten å sette seg fast i livmoren. Begynte å tenke på om trening kan ha noe å si for om egget fester seg eller ikke? Jeg trener ca 5 ganger i uken. Bør jeg i hvertfall bytte ut feks løpetrening med spinning? For ikke å "dunke" dem løse....hehe...dette høres helt teit ut, men jeg tenker nå på så mye rart her jeg sitter. Vil jo så gjerne at det skal klaffe... Er det noen som vet noe eller har noen tanker rundt dette med fysisk belastning og "impregneringen"?
får baby 2010 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 hmmm vet sannelig ikke helt jeg....vi er jo skapt for å bevege oss, men ... viss det hadde hatt veldig mye å si hadde nok ingen blitt gravide.. jeg skal på vanntrening imorra selv om det sikkert er midt i en evt festeprosess, men det er jo mer skånsomt enn jogging. vet om mange som har blitt gravide til tross for løping, fotballtrening osv, så jeg tipper at det ikke har noe å si, men vet som sagt ikke helt sikkert
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg vet heller ikke dette sikkert, men når man er gravid så skal man jo ikke trene med like høy intensitet som man ellers kan, så jeg tenker at det samme kanskje gjelder under festetiden - men som sagt, jeg vet det ikke altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå