Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heji heji... jeg har testet med el tester iden torsdag men den har ikke vært helt posetiv og el skulle vært torsdagen eller fredagen. Var hos gyn torsdagen og mente jeg hadde el da for var slikt blankt slim som kommer ved el. Noen dager etter det hadde jeg slim på papiret som var rødlig (men kan jo ha vært rester av smømmerne).

Hva tror dere? kan man også ha fler el i en periode? Har diabetes og pluttselig nå siste to dagene har jeg fått veldig mye høyere blodsukker enn vanlig.... hmmmm

Tester og tester etter el men tror egentlig ikke den har vært for bruker å ha posetiv el test i 3 dager.

Hos gyn tok jeg blodprøveeer for å finne ut om jeg har el i det hele tatt for dette er 13 mnd uten prevansjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, hjelpes hvor mangen skrivefeil jeg hadde over her. Var litt små stresset da jeg skrev innlegget..

Men er det ingen som har noen svar og kan hjelpe meg?

Skrevet

Høres jo litt merkelig ut siden du vanligvis får positiv test og ikke har fått det denne gangen...

Det er nok helt uvanlig å få EL flere ganger på en måned (men to om gangen går jo bra). Det som er mer vanlig er en bitteliten blødning i forbindelse med EL - som betyr at man er svært fruktbar. Kanskje var det det du hadde?

Skrevet

EL tester blir jo positive rett FØR eggløsning. Også blir de vel neg så fort egget har løsnet. Så hvis du hadde eggløsning den dagen du testet, blir den jo ikke pos.... Er det ikke sånn da?

Skrevet

Håper ikke jeg hadde en slik eggløsning hvor jeg var svært fruktbar for hadde ikke sex den dagen, men dagen før... så var derfor jeg trodde det evt var noen svømmere som var det slikmet...men jeg vet jo ikke.

Kan jo håpe jeg hadde el før jeg testet men da har den hvertfal vært før enn beregnet. Vanligvis kommer den 18-20 dager etter siste dag i mens.

Får vente å se.

Men takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...