emma.. Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Håper TR ikke dukker opp i løpet av natta, skal ta en test igjen i morgen, er da 4 dager over ikm. tok en test i dag, men den var negativ .. Hvordan går det med dere andre da?
♥Axinija♥ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Masse lykke til.. Jeg kommer til å teste tidligst fredag, testet negativt idag (5 dager til ikm)...Gruer/gleder meg, hehe...
emma.. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Takk Lykke til duogså Håper det går bra for oss begge to
♥Axinija♥ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 ...er jo et godt tegn at du er "forsinket"! Jeg er overbevist om at jeg er gravid, dersom det viser seg at jeg ikke er det kommer jeg til å bli kjempeskuffet! Vi får se..... Skal krysse fingrene for deg i morgen, tvi, tvi...
Påtidemedentil Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 skal ta test imorgen .. gru/gleder meg!! Håper på at jeg er gravid.. men har ingen tegn til det =(
-Latte Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Tenkte vente til i morgen, men klarte ikke det. Tror syklusen min er litt fucka opp. Mistet 24/3. Fikk tr 2/5. Før hadde jeg 28 dager. Nå er det ingen tegn til tr og bare negative tester. Tok en i stad. Er 33 dager siden sist tr jo! Kan bare tanta komme synes jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå