Gå til innhold

vordan nullstille en brukt babycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg babycomp i dag og har null peiling på engelsk manual og finne ikke norsk på nette. litt hjelp her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blei litt feil skriving der gitt:) ivrig hehe....

Skrevet

Hmm... er en stund siden jeg hadde babycomp, but if memory serves me right, så skal du holde inne alle de 3 knappene samtidig så og så lenge (husker ikke nøyaktig). BC kommer med et rart pip, og tallet 7 (?) vises i displayet. Tell nedover til 0 el 1 med minustasten, og et du-du-du-du-du høres ;)

Da mener jeg og påstå at den er nullstilt?

Skrevet

eg har prøvd de flere ganger men eg e ikke så go på sånt hehe prøve igjen hehe

Skrevet

Prøvd det som jeg så klønete har forsøkt å forklare??

Glemte jo å si at du at du først av alt må trykke en tast for å få lys i displayet...

Så prøv å følg forklaringen min over =)

Skrevet

fikk de til=) hehe fant i hvertfall ut at de ikke hva mer innpå den hehe men kan være at de var sånn og hehe...

men leste om at de gikk an og legge inn BMI'en og men kor?

Skrevet

har du spm ang BC eller LCog ikke finner svarene noe sted er det bare å maile leverandøren. Ang BMI husker jeg ikke, Var mannen som ordnet alle detajer, men tror ikke han spurte etter BMIen min. Hva skal den være godt for på BabyComp? Hmmm ikke vet jeg. Fikk iværtfall raskt svar på mail fra raxmedical.com. Men de svarer jo på engelsk så da er du kansje like langt... De svarer sikkert på den norkse siden også vil jeg tro :P

Skrevet

de e vel ikke så viktig då hehe... nei like langt me engelsken. men de sto noe om BMI på den engelske manualen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...