Gå til innhold

Monca*84*ønsker, se hit er du snill:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Prøver å holde meg mest mulig unna her inne, men må nu innom innimellom å sjekke hvordan det står til her inne:)

Har du fått mensen? Ingen spire i mai? Skjedde det noe annet stort i mai da, skjønner ikke hvorfor jeg hele tiden hadde mai rundt deg:p Fikk du jobben? Håper alt står bra til:)

Du spådde jo graviditet på meg i juni, at jeg kom til å få positiv test i begynnelsen av juni. Hvordan føler du det nå? Vi har jo prøvefri mnd. men bruker ikke prevensjon. Spennt på om du får opp noe på meg? Føler selv at jeg kanskje kan være det. Har kjempe ømme pupper, sliten og trøtt.. men jeg har alltid ømme pupper før mens, føler bare at de er ENDA ømmere nå..vonde faktisk. Har ikke fullt med på syklus denne mnd,men tror jeg er på slutten nå, alt fra 3-8 dager til jeg skal ha TR på besøk.

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!

Skrevet

dytter igjen!

Skrevet

hei bambi:)

vet det ikke er meg du har spurt etter, men jeg vil bare svare alikevell...

jeg fikk nemelig opp graviditet på deg, da jeg så overskriften din, så måtte inn og se hva du spurte om.. hehe;)

jeg tror du er gravid med ei lita jente... jeg tror definitivt juni er din mnd... usikker på om du får posetiv test med det første.. men rundt midten av mnd (mulig 12. tror jeg du får klart svar..)

ser du skriver at du ikke spår noe særlig her lenger..

men ser du om jeg er gravid nå?

er 16 dager over IKM...

født 270283

klem

Skrevet

Hei!:) Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg!:) Så spennende da,er veldig redd for å håpe og har ikke turt å teste. Vi skal ha prøve"pause" til i august, da denne prøvingen har gådd veldig inn på meg i det siste, blir skikkelig deppa av hele greia:) Har vært hos legen pga ustabilde sykluser. Skal til gyn 13 juni for å sjekke at ingenting er galt etter utskrapningen, regner med hun sender meg dit for at jeg skal slappe mere av:p Hadde vært gøy kunne avlyse timen for at vi faktisk var gravide!!:) Vet ikke helt hva jeg trorselv, det varierer litt, men jeg tror jeg kan være gravid, har hatt veldig ømme pupper i snart 1 uke. Uansett her skravler jeg i vei...håper du har rett da!:)

Jeg spår ennå litt, men prøver å ikke være så mye her inne siden vi ikke "prøver".

Jeg får litt sånn blandede følelser, får opp graviditet med en gutt nå, men får opp mage på deg i vinter en gang, november-desember. Det kan bety graviditet nå med mage da eller at du blir gravid da. Litt usikker. Er litt sliten nå, men skal se på deg igjen imorgen når jeg er litt uthvilt, kan spørre pendelen også i morgen! Håper du er det da! masse lykke til og takk igjen:)

Skrevet

nå har det seg sånn at jeg fikk posetiv test i dag:)

så da er jeg gravid!! jippi....

håper ikke spådommen din betyr at jeg mister igjen...:S

og blir gravid på nytt i november desember....

hvordan går det med deg?

Skrevet

GRATTIS:):):)

Jeg har spurt pendelen min ang deg,.......... GRAVID,- Og den vil sitte:):) Jeg er "nybegynner" Men håper svaret jeg fikk er rett.....

Får vel ikke inn noe på meg vel???? Har hatt prøvepause,..... men ønsker sterkt på at den sitter hos oss snart også,.. blitt spådd gravid snart,..... men er utålmodig.... Vi prøver ikke veldig aktivt enda heller,....

Klem,....og lykke til!!!!!!

Skrevet

oi så moro:)

håper spådommen din stemmer!:)

har mye bedre følelse nå enn sist...

får du inn kjønn? spiller ingen rolle men er bare moro.

første som kom til meg var august.. men føler du tester posetivt i september, blir no gravid rundt 15-18 august eller noe...

føler en gutt hos deg:)

klem

Skrevet

Tuuuusen takk!!!

Har hørt det samme av noen andre,.. så spennende å se om det klaffer:):) Alle har spådd gutt på meg ,....

Skal se nærmere på kjønn hos deg senere,.... har litt liten tid nå!!!!

Vi kan jo holde kontakten vettu,......:):)

Ha en god lørdag,- og kos deg med graviditeten;)

Klem

Skrevet

Så utrolig morro lilleknøtt!!!:D Masse gratulajsoner lilleknøtt!:) Jeg har mistet selv så skjønner at den tanken slår deg, men har ikke fått opp noe rundt dette. Noen ganger kan mage litt frem i tid for meg samsvare med at noen er blitt gravide nå, men vil ha mage da og i noen tilfeller at de blir gavide da. Å du er jo gravid! Spennende med kjønn, Føler fortsatt gutt på deg! Kos deg med spiren og nyt svangerksapet!!:)

Jeg har ikke turt å teste... er redd for å bli skuffet, også har vi jo prøvefri mnd.. Har hatt litt stikniger i magen idag, håper ikke det er TR som er på vei:( Men men..

Kjempe hyggelig med godt nytt fra deg!!:) Får du opp noe mer på meg? Antall barn feks? Du tror ikke jeg får positiv test før rundt 12?

Skrevet

Kjære Bambi.. Beklager at jeg ikke har svart deg før.. Har vært såå mye og gjøre i fht skolen i det siste at jeg har hatt så lite energi.. Men nå nærmer det seg slutten og jeg ser lyset i tunellen!

Som lilleknøtt sier trur jeg du er gravid veldig snart altså.. Juli/august... kjønn er jeg litt usikker på nå.. Klarer ikke helt og bestemme meg for hva jeg trur... Men jeg holder en knapp på det jeg har sagt tidligere... u know...

Skjønner du er sliten av all prøvingen, jeg vet så inderlig godt hvordan den kan gå inn på en stakar.. Jeg kjenner det jeg også av og til.. Bare jeg ser eller er sammen barn roooper morsinnstinktet mitt.. Men jeg syntes alt i alt at det ikke gjør noe om det ikke skjer no før høsten nå.. JEG FIKK JOBBEN! Og her er forklaringa på det du så: På 17Mai var vi på skolen som ligger rett ved siden av bhg, og det ble veldig mye fokus på at jeg kanskje skulle jobbe der den dagen.. Kanskje det var det du så.. hehe...

Jeg håper inderlig at det blir vår tur snart snuppa!

Lillenøtt: Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa jeg er så glad på dine vegne S skal bli storebror til en skjønn liten guttetass... jippi... Føler litt bekken plager på deg, men ellers alt bra.. Jeg føler ALT stemmer denne gangen, ingen ekkel følse av SA eller noe som sist...!

Aurora32

Kunne du sett på meg også? sifra om det er noe du trenger av info=)

280384 Kan prøve meg tilbake jeg vet du!

klem til dere alle!

Skrevet

Jeg skal se på deg senere,.. Lover:) Bare litt liten tid nå:):)

Skrevet

Ikke noe problem=) Jeg vet hvordan det er!!!!

Ha en fin kveld

Skrevet

monca:)

send deg pm:)

Skrevet

dytter opp så du husker meg Aurora...Veit hvordan det er ,lett og glemme

Skrevet

Oi, her virket det som spådommene stemmer gitt!:)

Vil dere se på meg?

Om jeg blir gravid snart?

født 040788:)

Gratulerer så mye Lilleknøtt!!<3

Skrevet

Dytter,.... skal se om jeg rekker noe i kveld:) Mye stress på jobb om dagen,..... + annet:) Men det roer seg nok snart;)

Skrevet

Ser du har vært innom, så jeg dytter litt..

Ikke for og mase, men bare for at ikke innlegget skal falle langt ned på siden...

Men for all del ikke stress altså..

=)

Skrevet

Monca*84*ønsker: Hei ,.. har nå spurt litt rundt deg og graviditet,... får opp høsten,.... gravid i september, men ikke pos test før i okt:) Får opp helt klart gutt!!!!!!! Da blir det muligens sommerbarn på deg,...

Lilleknøtt: Får opp klart gutt på deg også jeg;) Håper det står bra til med deg,....:)

Ser dere noe på meg??

Skrevet

Tusen takk=)

For og si det slik; får jeg ikke gutt første gangen trur jeg at jeg kommer til og dåne.. Det er den feelingen jeg har selv også!! Veldig sterkt!!

Har du barn? føler et barn på deg i fremtiden...Kjenner jeg sliter litt med og peile meg inn på kjønn om dagen.. Men mest guttefølse på deg...

graviditet INNEN første halvår neste år... Kan skje lenge før det også altså.. Kanskje at du føder da.. men noe stort skjer våren neste år..

Skrevet

Tusen tusen takk:) Har på følelsen selv at det skjer noe iløpet av høsten,.... at jeg blir gravid før jul:) Alle bortsett fra Krin har spådd gutt på meg,....Så kanskje våren og sommeren neste år smiler til oss begge;)

Ha en god kveld,.....Vi kan jo holde litt øye med hverandre!!:)

Skrevet

spennende da.. Jeg har liksom litt følsen at noe skjer ganske snart på meg jeg da.. For nå syntes jeg at det er helt greit om ting tar litt tid, akkuratt fått jobb, starter 3aug.. Hadde jo vært greit og jobbet litt før jeg ble gravid.. Nettopp derfor kommer jeg helt sikkert til og bli det nå snart.. hehe

klart vi kan holde øye med hverandre.. Det hadde vært kjempe hyggelig=) Altid kos med nye bim venner

ha en fin kveld du også..

klem

Skrevet

Ingen som vil se på mitt innlegg?

Noen av dere har sett på meg tidligere, men kanskje dere ser noe anderledes nå? Hverdagen og livet blir ganske så forandret fra høsten av, så kanskje det har spilt en rolle på babymakingen?;)

født: 040788

Skrevet

Hei igjen Monca*84*.... leste visst ikke meld din så nøye i går jeg,...Jeg har ikke barn fra før,.... men håper det klaffer innen dette året så ikke jeg blir aaaaalt for gammel. Også ønsker jeg meg to da, så de kan få glede av hverandre.....Du fikk inn bare et????

Tror jeg skal starte med el tester jeg,.... jeg har nemlig ingen anelse når el er for tiden!!!! Har jo hatt en pause og håpet et skulle skje av "seg selv" men så lett er det visst ikke.......Håper du har rett ang deg selv,.. at det skjer snaaaart:) Pendlen viste noe usikkerhet da jeg spurte om de neste mnd,.. men var helt klar på sept, okt,...Så spennende å se

Jeg klamrer meg til håpet at den skal sitte hos oss iløpet av høsten:)!!!!!

Ha en god dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...