Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Del Skrevet 3. juni 2009 Når dere først visstnok er her, denne tråden med et par anonyme, bla en viss "lille snille meg" er jeg sikker på, angriper en person de absolutt ikke har noen kjennskap til, og kommer med en del usakligheter som jeg syns utarter seg til ren mobbing, og det er ikke første gang. Kommer noen med et spm en kommentar er dette mennesket der og går gjerne rett på og angripe utseende, personlighet, parforhold (min mann??). Om ikke annet burde hun få en advarsel, denne oppførselen er helt idiotisk, og burde vært tatt tak i med en gang. Vær så snille å gjør noe, og jeg håper om andre herfa ser dette kan støtte meg i dette... Mvh A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140194599 tråden hvor det går får langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Del Skrevet 3. juni 2009 her er det "villhabebis" som får gjennomgå, men det har vært mange mange fler som har fått passet påskrevet...og helt ærlig, jeg har aldri sett et diskusjonsforum hvor noen kan gå så langt i både ordbruk og harselering gang på gang UTEN at noe blir gjort!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #4 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei. Rull inn de leppa der da! Jeg har ikke vært på den tråden å skrevet i det hele tatt, men ser at jeg selv blir mobbet på den tråden. Så Hi. kan rulle inn de paranoide meningene sine å finne andre syndebukker enn uskyldige som ikke har skrevet noe. Dessuten forstår jeg godt at du blir mobba på den tråden, når du er så dum at du driver med personhets av andre brukere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå