Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt sansen for navnet Birgitte, det er ikke så veldig i "vinden" for øyeblikket. Men synes det er stødig og klassisk. Hva synes dere egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Birgitte rimer på fitte... Sorry, klarer ikke å slå fra meg den assosiasjonen...

Skrevet

Et flott navn. At det rimer på det det rimer på, spiller da ingen rolle. Kjenner flere unge Birgitte, og for dem har det _aldri_ vært noe problem.

Skrevet

Birgitte, Jytte, Gitte, Birgitta...alle er like fæle syntes jeg=(

Skrevet

Birgitte er veldig fint.

Synes ikke det er et problem at det rimer. Det er verre med bare Gitte synes jeg.

Det er da mange andre navn som rimer på noe uten at det er et problem. Tenk bare på Nora.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Et av de styggeste navnene jeg vet om, egentlig.

Forbinder det med en fæl dame jeg ikke takler, for det meste. Kjenner også to til som har det som mellomnavn. Hun ene hater det (skjønner henne godt) og hun andre har det faktisk som mellomnavn men bruker det som fornavn - og det har vi snakket om i så mange år, at vi ikke kan skjønne at jenta bruker det navnet som fornavn når hun har et veldig mye penere navn foran det...Altså, omtrent alle kommenterer det, hehe... Så nei - det er dritstygt.

Skrevet

Nei, dette blir et voksennavn. Av den generasjonen som ikke passer til barn enda... Vent ti år til, så blir det fint på et barn!

Skrevet

Jeg liker det absolutt ikke! Uansett heter bestevenninna til søsteren min Brigitta, så jeg tenker mest på henne,. Hun er hyggelig hun assa, men ikke noe navn jeg kunne vurdert selv.

Skrevet

Et ordentlig navn, som er helt ok! Liker bedre den norske varianten av det; Berit... Litt mykere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...