Gå til innhold

tips til utdrikningslag/aktiviteter for brudgommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal holde utdrikningslag...kom med tips

Skrevet

Jeg var forlover til en god kompis, og jeg kan vel si hva vi gjorde (han er ikke typen til å selge pen is på gata):

Han skulle være med meg på ikea, og han endte opp på et fjell med bind for øynene. Der hoppet han tandem hopp med paraglider, og han landet på en slette der alle kompisene ventet. Der hadde de laget lunch, fantastisk grillet kjøtt i ekte cowboy stil. Vi drakk øl i sola, og spilte paint ball (de gjorde, jeg amma). Vi leide en veteran buss med en koselig sjåfør, og hele gjenge tok en båtur som hadde badestamper på dekk. Drakk øl og koste oss max. Henta med buss, og ble kjørt til en hytte der gutta boys lagde en seksretters (han var der da vi kom). Gutta hadde forberedt hver sin tale, akkurat som i et bryllup, og siden vi ikke kjente hverandre godt var det utrolig morsomt å høre om deres versjon av min kompis. Etterpå tok vi badstu, badet i iskald fjord, drakk enda mer og til slutt måtte han gjette pare uttalelser med ansikt på eks damer og bekjentskap. Etter hvert sitat spilte vi en hilsen fra en eks der de utleverte han og det var hysterisk morsomt (og avklart med bruden slik hun ikke ble sur). Det var ingen problematiske ekser i utvalget, men t.d. hans første kjæreste fra første klasse som fortalte om slevproblemet til kompisen min:) Vi overnatta helge gjengen. Det var som å møte gamle kjente i bryllupet, og jeg hadde ikke femininsert opplegget i alle fall.

Skrevet

Han som var der da vi kom var ikke brudgommen, men en kokekyndig kamerat som var sent ferdig på jobb og tok på seg handling osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...