Gå til innhold

Til dere som har mistet tidligere - ang blødning og lukt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå mistet 2 ganger i MA i år. Første gang i mars -09 (uke 12)fikk jeg utskraping og blødde vel ca 14 dager, begynte avtagende etter ca 1 ukes tid med store blødninger - men merket ingenting at det luktet annerledes enn når man har mensen.

Nå når jeg mistet igjen (31.mai -09) fikk jeg ikke utskraping siden det bare er 2,5 mnd siden sist. Fikk derfor Mifegyne og Cytotec tabletter. Jeg var inne på lørdag og fikk cytotec, i dag - 4 dager etter, på onsdag - blør jeg bittelitt mindre (trenger ikke to bind, men bare ett) men det lukter så sinnsykt "råttent" av blodet... Grusom lukt - synes det lukter som den gangen jeg hadde livmorbetennelse rett etter fødsel, bare at denne gangen har jeg ikke feber...

Noen andre som har opplevd det sånn? Er det normalt at det skal lukte sånn når man har hatt medisinsk abort??

Håper noen kan svare... er litt bekymret!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tok en medisinsk abort for noen år siden, og da luktet det ingen ting. Husker ikke hvor lenge jeg blødde, men bortsett fra de første dagene var det ikke vondt, og det lignet mer på en kraftig mens.

Ring legevakten, du. Det høres ut som om du har fått en infeksjon, og slikt skal man ikke spøke med!

Lykke til:)

Skrevet

Hei igjen og tusen takk for svar Studentmammaen og Erlend 2.pp

Ringte sykehuset jeg - de sa at så lenge jeg ikke hadde feber var det ikke grunn til bekymring, men at jeg kunne ta kontakt med fastlegen i morgen og evt ta crp og infeksjonsprøver. Jeg gjør det jeg, ringer til fastlegen i morgen altså - for dette minner meg veldig om livmorbetennelsen jeg fikk på barsel rett etter fødselen med datteren min i 2006.

Skrevet

hei...lukt av blod og væske fra kroppen skal man IKKE spøke med...ring legevakta og forhør deg:)

da slipper du og bekymre deg unødig oxo.....

lykke til-klemmer

Skrevet

Hei du!

Satt akkurat og tenkte på deg, og det vi sa om føden i sammen, og jeg tenkte akkurat at det skulle bli sååå koselig for deg å få denne lille.

Så utrolig trist å lese her at du har mistet igjen! Uff altså- Dette unner jeg deg virkelig ikke!

Det sies at alle gode ting er tre, så snart sitter den igjen for dere skal du se.

Går ikke akkurat unna her i gården heller. Veldig ustabile sykler etter SA`en

Bare vit at jeg tenker masse på deg!

Klem

Skrevet

Hei igjen Prøver_IHH+1 SA,2 pp

Tenkte jeg skulle sende deg en sms - men så tenkte jeg at du kanskje så innleggene mine her inne på Bli gravid igjen...

Ja så utrolig kjipt å miste to ganger på rad. Jeg hadde så innmari god følelse på at det skulle gå bra denne gangen, alle hadde en god følelse sa de, men det stemte ikke! Var jo ett sjokk selv om jeg var på en måte mer forberedt på at det kan skje, er nå bare mer forbanna over at det skulle skje to ganger på så kort tid.

I dag har jeg vært hos legen og tatt crp og infeksjonsprøver - de var helt fine, crp lå på 8 - så ingen livmorbetennelse, men fastlegen ringte gyn på sykehuset og forhørte seg litt. Det er vanlig at det kan lukte "litt råttent av gammelt blod" og fortsatt ha sterke magesmerter - men at jeg skulle følge med hvis jeg fikk feber - da måtte jeg bare ringe med en gang så skulle jeg få antibiotika.

Ellers bestilte jeg meg akupunkturtime i dag jeg (Din Helse) har nettopp vært der og hatt første time - håper at hun kan få kroppen min i balanse, styrke energinivået mitt og etterhvert styrke livmor og blodgjennomstrømningen. Så blir spennende...

Har noen her hatt erfaring med akupunktur?

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...